Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 11:49Och ja, jag håller definitivt med om att det går fortare utför när man kryper ihop.
Och ja, jag håller definitivt med om att det går fortare utför när man kryper ihop.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:00Dere har et lux -problem, når dere må lete etter bakker. Jeg må lete etter platta strekker.
Dere har et lux -problem, når dere må lete etter bakker. Jeg må lete etter platta strekker.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:07Längs Glomman?
Längs Glomman?
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:2911:an är oftast onödig. satsa på en 12-27 kassett i stället (tycker jag)
11:an är oftast onödig. satsa på en 12-27 kassett i stället (tycker jag)
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:29Ja, men jeg bor på andre siden av oslofjorden. Heldighvis. Østfold er ikke min kopp Te.
Ja, men jeg bor på andre siden av oslofjorden. Heldighvis. Østfold er ikke min kopp Te.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:33Nisse: trist å bli frakjørt nedover.
Nisse: trist å bli frakjørt nedover.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:40N.P.N.G.
Rädd för att bli igenkänd efter lumpen i Halden?
N.P.N.G.
Rädd för att bli igenkänd efter lumpen i Halden?
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 23:03Daniel: du må ha bedre hukommelse en en elefant ! 🙂
Daniel: du må ha bedre hukommelse en en elefant ! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 23:07Känner du igen honom på avataren?
Känner du igen honom på avataren?
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 23:16Apropo avatar, Har funbeat begynt å komprimer alle avatarer ytligre. Jeg synes de er så utydelige, eller er det meg som har sittet for lenge forand skjermen?
Apropo avatar, Har funbeat begynt å komprimer alle avatarer ytligre. Jeg synes de er så utydelige, eller er det meg som har sittet for lenge forand skjermen?