Quote from Guest on 28 September 2012, 08:42Jag har precis lärt mig att crawla. Njaa lärt och lärt det finns mkt kvar att lära 🙂
Jag fixar idag 50m och kan typ plåga mig igenom 100m, men då är jag heeelt slut. Jag har ok kondition från löpning. Min målsättning är att köra Triathlon Olympisk dis
Jag har precis lärt mig att crawla. Njaa lärt och lärt det finns mkt kvar att lära 🙂
Jag fixar idag 50m och kan typ plåga mig igenom 100m, men då är jag heeelt slut. Jag har ok kondition från löpning. Min målsättning är att köra Triathlon Olympisk dis
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 08:52jag skicka ett PM till dig.....
jag skicka ett PM till dig.....
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 13:40Ryan, vi andra vill också veta! 😉
Ryan, vi andra vill också veta! 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 14:47Just så Ryan, nu får du vara så snäll och dela med dig av din visdom! 😉
Just så Ryan, nu får du vara så snäll och dela med dig av din visdom! 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 15:42Jag gick på lokala simklubbens crawlkurs för vuxna och med träning 2 ggr/vecka i ett halvår tog jag mig från din nivå till 1000m utan problem.
Mycket mer motiverande att träna i grupp än själv också tycker jag.Kan varmt rekommenderas 🙂
Jag gick på lokala simklubbens crawlkurs för vuxna och med träning 2 ggr/vecka i ett halvår tog jag mig från din nivå till 1000m utan problem.
Mycket mer motiverande att träna i grupp än själv också tycker jag.
Kan varmt rekommenderas 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 16:20Simskola såklart!! 🙂 Finns det ingen vuxengrupp där du bor?
Simskola såklart!! 🙂 Finns det ingen vuxengrupp där du bor?
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 16:43Jag gick på simkurs och kom till nivån att jag kunde plåga mig igenom ca 200m. Jag fortsatte därefter att gnata på för mig själv ett par månader och plötsligt så släppte det och inom en månad kunde jag simma åtminstone 1000m. För min del var det andningen
Jag gick på simkurs och kom till nivån att jag kunde plåga mig igenom ca 200m. Jag fortsatte därefter att gnata på för mig själv ett par månader och plötsligt så släppte det och inom en månad kunde jag simma åtminstone 1000m. För min del var det andningen
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 16:58Ryan kommer helt säkert med många bra tips men jag håller med om att för en glad amatör så var det andningen som var grejen, när den väl satt så kunde man simma långt utan problem.
Jag fick ett tips om att använda dolme en del tills andningen satt bra, ty
Ryan kommer helt säkert med många bra tips men jag håller med om att för en glad amatör så var det andningen som var grejen, när den väl satt så kunde man simma långt utan problem.
Jag fick ett tips om att använda dolme en del tills andningen satt bra, ty
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 17:28Jag är i precis samma sits. För mig är det benen som inte hänger med. Har provat att simma med bara benen och en platta för armarna. Jag ligger då och splattrar för fullt med benen utan att röra mig en mm framåt. Finns det nån som kan ge tips på hur man s
Jag är i precis samma sits. För mig är det benen som inte hänger med. Har provat att simma med bara benen och en platta för armarna. Jag ligger då och splattrar för fullt med benen utan att röra mig en mm framåt. Finns det nån som kan ge tips på hur man s
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 17:44Eftersom Mark hade specific information om vad han göra nu och vad han vill göra kunde jag ger ett svar inriktat mot honom. samt hans kalendar var öppet så jag kunde kolla lite på hans träning.
Det är svårt att svara generallt på en forum utan att måste
Eftersom Mark hade specific information om vad han göra nu och vad han vill göra kunde jag ger ett svar inriktat mot honom. samt hans kalendar var öppet så jag kunde kolla lite på hans träning.
Det är svårt att svara generallt på en forum utan att måste