Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 13:49Jag tycker att det låter som ett vettigt tempo, men tjatar lite extra om VARIATION! (såvida du inte planerar att slå världsrekord på exakt de där 3,8 kilometerna förstås.. då ska du fortsätta som du gör nu! 😉 )
Jag tycker att det låter som ett vettigt tempo, men tjatar lite extra om VARIATION! (såvida du inte planerar att slå världsrekord på exakt de där 3,8 kilometerna förstås.. då ska du fortsätta som du gör nu! 😉 )
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 15:57http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 16:35Gripande och imponerande...
Hade inte hört talas om Rick & Dick Hoyt förut. Hittade en story om bakgrunden.
http://www.youtube.com/watch?v=64A_AJjj8M4&NR=1
Gripande och imponerande...
Hade inte hört talas om Rick & Dick Hoyt förut. Hittade en story om bakgrunden.
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 14:27Johan X >> Svårt att säga, kan inte säga att jag äter nyttigt men mycket kolhydrater och fett är det nog. Jag äter sjukt mycket godis (sockerberoende....) och jag kör väldigt mycket på latmat, alltså färdiga frysrätter..... Måste skärpa mig med maten inna
Johan X >> Svårt att säga, kan inte säga att jag äter nyttigt men mycket kolhydrater och fett är det nog. Jag äter sjukt mycket godis (sockerberoende....) och jag kör väldigt mycket på latmat, alltså färdiga frysrätter..... Måste skärpa mig med maten inna
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 18:22Denny, att springa "varvet" i Pildammarna kan ju ta död på den mest entusiastiske. Det är ju dock bekvämt om man bor inne i stan och vill springa i nåt som liknar skog. Men här är lite andra förslag för att få variation... (baserat på att du springer ca 2
Denny, att springa "varvet" i Pildammarna kan ju ta död på den mest entusiastiske. Det är ju dock bekvämt om man bor inne i stan och vill springa i nåt som liknar skog. Men här är lite andra förslag för att få variation... (baserat på att du springer ca 2
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 22:04Orkar inte läsa allt i tråden, men...
Kör inte för hårt, då kommer du garanterat sluta. Nästan garanterat iaf.
Ta det lugnt, spring för att det är kul... Testa nya platser att springa på. Spring i skogen, det tycker många är roligt.
Man måste inte vara
Orkar inte läsa allt i tråden, men...
Kör inte för hårt, då kommer du garanterat sluta. Nästan garanterat iaf.
Ta det lugnt, spring för att det är kul... Testa nya platser att springa på. Spring i skogen, det tycker många är roligt.
Man måste inte vara
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 20:31För min del gör det inte så mycket vart jag springer, jag brukar filosofera över livet och lyssna på vad min MP3-spelare har att erbjuda. Anledningen varför jag springer pildammsparken är för att jag bor vid stadion, så jag startar alltid vid min ytterdör
För min del gör det inte så mycket vart jag springer, jag brukar filosofera över livet och lyssna på vad min MP3-spelare har att erbjuda. Anledningen varför jag springer pildammsparken är för att jag bor vid stadion, så jag startar alltid vid min ytterdör
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:38Heja Denny!
Rapportera om dina nyfunna rundor. 🙂
Heja Denny!
Rapportera om dina nyfunna rundor. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 07:55Sprang i motsatt riktning idag mot Kroksbäck, sedan en usväng via parken där och tillbaka. Lite trist väder men fint område. Blev 3.1km på 21min. Nästa gång så ska jag springa rakt över stadionområdet och österut, har ett hum om vart jag ska springa. Väst
Sprang i motsatt riktning idag mot Kroksbäck, sedan en usväng via parken där och tillbaka. Lite trist väder men fint område. Blev 3.1km på 21min. Nästa gång så ska jag springa rakt över stadionområdet och österut, har ett hum om vart jag ska springa. Väst