Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 07:42vadå? ska funbeat läggas ner???
vadå? ska funbeat läggas ner???
Quote from j sollerman on 23 April 2008, 07:50Nej de ska de inet. Men de lär ju inte fortsätta i all evigeht heller.
Nej de ska de inet. Men de lär ju inte fortsätta i all evigeht heller.
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 08:15tänkte väl!
tänkte väl!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 08:34Håller med Andreas att XML vore fint. Kanske både XML och tab-separerad. Det är säkert inga problem för en så händig kille som Olle att fixa. (t+)
Håller med Andreas att XML vore fint. Kanske både XML och tab-separerad. Det är säkert inga problem för en så händig kille som Olle att fixa. (t+)
Quote from Christer Heinbäck on 23 April 2008, 15:26Jag har också tänkt den tanken.
Om funbeat craschar så är min träningsdagbok borta. Men egentligen, kondisen och musklerna har jag ju kvar så i det stora hela är det ju inte så farligt 😉
Fast jag tror jag ska skriva ut kalendern "visa i lista" så det f
Jag har också tänkt den tanken.
Om funbeat craschar så är min träningsdagbok borta. Men egentligen, kondisen och musklerna har jag ju kvar så i det stora hela är det ju inte så farligt 😉
Fast jag tror jag ska skriva ut kalendern "visa i lista" så det f
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 15:43Glöm inte då inte att se till att utskrifterna blir arkivbeständiga samt förvara dokumenten i brandklassat arkivskåp P90 minst ;).
Glöm inte då inte att se till att utskrifterna blir arkivbeständiga samt förvara dokumenten i brandklassat arkivskåp P90 minst ;).
Quote from Lars Mörrby on 23 April 2008, 15:52Fel Anne Mari. Då snackar vi två samtidiga oberoende fel, dvs att Funbeat förstörs så att inte siten går att ta upp igen samtidigt som din lägenhet brinner. Om du inte bor i samma fastighet som Funbeat hostas förstås;)
Fel Anne Mari. Då snackar vi två samtidiga oberoende fel, dvs att Funbeat förstörs så att inte siten går att ta upp igen samtidigt som din lägenhet brinner. Om du inte bor i samma fastighet som Funbeat hostas förstås;)
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 15:57Exactly my point!
Exactly my point!
Quote from Lydia Stoyanova on 23 April 2008, 20:26Oavsett hur mycket jag litar på funbeat & hur lite nytta jag har av datat utan sajten, så vill jag ha backup. Detsamma gäller mina filer hos google, som säkert inte heller går i putten inom överskådlig närtid.
Att de hemliga kommentarerna inte finns med
Oavsett hur mycket jag litar på funbeat & hur lite nytta jag har av datat utan sajten, så vill jag ha backup. Detsamma gäller mina filer hos google, som säkert inte heller går i putten inom överskådlig närtid.
Att de hemliga kommentarerna inte finns med
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 20:51Jag har tidigare alltid klarat mig utan att registrera någon träning, så jag tror att jag skulle överleva en krasch..
Jag har tidigare alltid klarat mig utan att registrera någon träning, så jag tror att jag skulle överleva en krasch..