Quote from Mikaela Lexén on 23 April 2008, 21:14Jag dubbelreggar på funbeat/piggelino. 🙂
Sannolikheten att båda kraschar samtidigt är ganska liten.
Jag dubbelreggar på funbeat/piggelino. 🙂
Sannolikheten att båda kraschar samtidigt är ganska liten.
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 21:29För övrigt tycker jag det va en jättebra idé med export. Jag är inte emot back-up, bara om de är i pappersformat :D. Gärna nån tråkig kommaseparerad texthistoria.
För övrigt tycker jag det va en jättebra idé med export. Jag är inte emot back-up, bara om de är i pappersformat :D. Gärna nån tråkig kommaseparerad texthistoria.
Quote from Lars Mörrby on 23 April 2008, 21:36Trippelreggar: Funbeat + Piggelino + min Palm (som backas mot min dator)
Men Funbeat har de bästa diskussionerna... 😉
Trippelreggar: Funbeat + Piggelino + min Palm (som backas mot min dator)
Men Funbeat har de bästa diskussionerna... 😉
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 07:28Jag har annars rätt bra diskutioner med mig själv. Givande är dom också. Tycker iaf ena hälften!
Jag har annars rätt bra diskutioner med mig själv. Givande är dom också. Tycker iaf ena hälften!
Quote from Galderma Fritidsförening on 24 April 2008, 13:44Det vore kanonbra om man kunde exportera sin träning. Till vilket format det blir spelar mindre roll, allt går att lösa, bara jag vet att jag har en backup nånstans.
Det går ju att importera från excel till funbeat, borde det inte gå att vända den funkti
Det vore kanonbra om man kunde exportera sin träning. Till vilket format det blir spelar mindre roll, allt går att lösa, bara jag vet att jag har en backup nånstans.
Det går ju att importera från excel till funbeat, borde det inte gå att vända den funkti
Quote from Elias Engqvist on 24 April 2008, 13:49🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:33Rebecca: Har du provat att högerklicka?
😉
Rebecca: Har du provat att högerklicka?
😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:07"Jag har tidigare alltid klarat mig utan att registrera någon träning, så jag tror att jag skulle överleva en krasch.."
Grejen är väl att man lagt ner massor av tid och arbete på registreringen när man väl börjat göra det, så det vore tråkigt att förlora
"Jag har tidigare alltid klarat mig utan att registrera någon träning, så jag tror att jag skulle överleva en krasch.."
Grejen är väl att man lagt ner massor av tid och arbete på registreringen när man väl börjat göra det, så det vore tråkigt att förlora
Quote from Camilla Höög on 24 April 2008, 15:25Majoriteten av användarna här är nog ointresserade av såna filer och mail. Onödigt slöseri med bandbredd (som kostar pengar). Generera filer då användaren använder funktionen och inte förrän då.
Majoriteten av användarna här är nog ointresserade av såna filer och mail. Onödigt slöseri med bandbredd (som kostar pengar). Generera filer då användaren använder funktionen och inte förrän då.
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:27Jupp.
Jupp.