Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 15:18NU är jag i ett lyckorus av endorfiner och solhormoner efter en härligt lugn cykeltur med klubben.
NU är jag i ett lyckorus av endorfiner och solhormoner efter en härligt lugn cykeltur med klubben.
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 20:49...och jag var i alla fall lycklig en stund ute på golfbanan. Grönt gräs! (L)
...och jag var i alla fall lycklig en stund ute på golfbanan. Grönt gräs! (L)
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 20:53Vi har haft grönt gräs härnere i Soliga Södern i flera månader.
Vi har haft grönt gräs härnere i Soliga Södern i flera månader.
Quote from Jan Lundquist on 3 May 2008, 22:25dubbelpost
dubbelpost
Quote from Jan Lundquist on 3 May 2008, 22:25Jag gick förbi en stackare som klippte en gigantisk gräsmatta idag. Men det luktade gott 😀
Jag gick förbi en stackare som klippte en gigantisk gräsmatta idag. Men det luktade gott 😀
Quote from Fredrik Olsson on 4 May 2008, 08:03mmm, nyklippt gräs...det är sommar det 😀
mmm, nyklippt gräs...det är sommar det 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 08:57Jag var lycklig i fredags när jag satt i en lite båt guppandes i Öresund. Nervös men lycklig:-). Igår var jag dock besviken eftersom vår stora båt blev vattenfylld under loppet och vi bestämde oss för att bryta. Man skall alltid använda rätt material till
Jag var lycklig i fredags när jag satt i en lite båt guppandes i Öresund. Nervös men lycklig:-). Igår var jag dock besviken eftersom vår stora båt blev vattenfylld under loppet och vi bestämde oss för att bryta. Man skall alltid använda rätt material till