Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 19:39det blir snart bättre väder regnet ska upphöra idag och imorgon är det halvklart med lite sol.
blir filmkväll med kompisar i kväll arbete imorgon och MTB på söndag:-) det är lycka det;)
det blir snart bättre väder regnet ska upphöra idag och imorgon är det halvklart med lite sol.
blir filmkväll med kompisar i kväll arbete imorgon och MTB på söndag:-) det är lycka det;)
Quote from Fredric Lagerström on 2 May 2008, 19:51Lite lycklig blev jag ju idag när jag hann hoppa av bussen, ta ut pengar på bankomaten och hoppa på samma buss igen. Sen att hela summan gick oavkortat till han som lagat min bil är en annan sak.
Lite lycklig blev jag ju idag när jag hann hoppa av bussen, ta ut pengar på bankomaten och hoppa på samma buss igen. Sen att hela summan gick oavkortat till han som lagat min bil är en annan sak.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 19:53själv ska man ut i raggarbilen, crousa runt i städerna, det är sommar och lycka om de slutar regna
själv ska man ut i raggarbilen, crousa runt i städerna, det är sommar och lycka om de slutar regna
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:17Vore ju trevligt om man bara kunde bestämma sig för att vara lycklig.
Vore ju trevligt om man bara kunde bestämma sig för att vara lycklig.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:19Prozac!
Prozac!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:20Fast då är det ju läkemedelsbolag som bestämt åt en.
Fast då är det ju läkemedelsbolag som bestämt åt en.
Quote from Fredric Lagerström on 2 May 2008, 20:21K R: Det är ju svårt naturligtvis men jag vill ändå tro att man som individ har makt att påverka lyckan.
K R: Det är ju svårt naturligtvis men jag vill ändå tro att man som individ har makt att påverka lyckan.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:23Har försökt hela veckan, men det har inte funkat så bra än.
Har försökt hela veckan, men det har inte funkat så bra än.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:25Gårdagen var o andra sidan mysigt lycklig med en härlig skogstur med kusen 😉
så det jämnar ut sig
Gårdagen var o andra sidan mysigt lycklig med en härlig skogstur med kusen 😉
så det jämnar ut sig
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 20:27Jo, man får väl ta en dag/vecka i taget, och vara lycklig över om man är lycklig nån dag då och då.
Just idag är jag på sånt uselt humör att jag bara kan göra trista inlägg, bäst jag snart loggar ut igen.
Jo, man får väl ta en dag/vecka i taget, och vara lycklig över om man är lycklig nån dag då och då.
Just idag är jag på sånt uselt humör att jag bara kan göra trista inlägg, bäst jag snart loggar ut igen.