Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:13vi med humor åker inte
vi med humor åker inte
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:19Jo, det är ju ni med humor och humör som ska åka. Inget roligt annars.
Jo, det är ju ni med humor och humör som ska åka. Inget roligt annars.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:19"inte spottades det i glaset heller"
Nä det har jag inte varit med om här I Jönköping och verkade inte som hv spelarna har spottat i glaset heller vissa verkade ha lite väl kul i parken :D. Fast idag önskar jag att jag hade spottat i glaset igår. Skulle
"inte spottades det i glaset heller"
Nä det har jag inte varit med om här I Jönköping och verkade inte som hv spelarna har spottat i glaset heller vissa verkade ha lite väl kul i parken :D. Fast idag önskar jag att jag hade spottat i glaset igår. Skulle
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:55Fredag! Kryp fram ur era gömmor nu och se till att ni blir "lyckliga" i helgen (H)
Fredag! Kryp fram ur era gömmor nu och se till att ni blir "lyckliga" i helgen (H)
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:26Ääh, definiera "lycklig"? ...jag är skeptisk...
Nä ikväll ska jag sitta framför tv´n eller datorn, men först efter att jag packat klätterpryttlar o annat jag behöver till helgen.
Är det bara jag som börjat få svårt att minnas vad som va så förtvivlat
Ääh, definiera "lycklig"? ...jag är skeptisk...
Nä ikväll ska jag sitta framför tv´n eller datorn, men först efter att jag packat klätterpryttlar o annat jag behöver till helgen.
Är det bara jag som börjat få svårt att minnas vad som va så förtvivlat
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:38Efter mitt resultat på växjöloppet kommer leendet sitta kvar hela helgen, går liksom inte få bort det 😀 Kommer bli en helnykter helg med träning så känns som det kommer bli riktigt bra (t+)
Efter mitt resultat på växjöloppet kommer leendet sitta kvar hela helgen, går liksom inte få bort det 😀 Kommer bli en helnykter helg med träning så känns som det kommer bli riktigt bra (t+)
Quote from Jan Lundquist on 2 May 2008, 15:41Jag är lycklig. Snart kommer barnen som jag inte haft på två veckor (L)
Jag är lycklig. Snart kommer barnen som jag inte haft på två veckor (L)
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 16:08Det var inte riktigt så jag menade med lycklig 😉
Det var inte riktigt så jag menade med lycklig 😉
Quote from Jan Lundquist on 2 May 2008, 18:19Jag var lycklig morse också 😉
Jag var lycklig morse också 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 18:22Vad ÄR lycka?
Vad ÄR lycka?