Quote from Lotta Lindström on 18 April 2008, 23:45Tack (L)
Vem vann förresten? Inte för att jag vet vilka det stod emellan men ändå...
Tack (L)
Vem vann förresten? Inte för att jag vet vilka det stod emellan men ändå...
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 23:53mitt HV
mitt HV
Quote from Lotta Lindström on 18 April 2008, 23:54Grattis (t+)
Grattis (t+)
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 23:55tack 😀
tack 😀
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 12:10Jönköping....suck.....sjunger väl psalmer i omklädningsrummet
Jönköping....suck.....sjunger väl psalmer i omklädningsrummet
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 12:12onekligen så verkar det ju efektivt......
onekligen så verkar det ju efektivt......
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 12:26Njae jag tror dom slutade med psalmer när "Pastorn" flyttade till busarna på andra sidan.
Njae jag tror dom slutade med psalmer när "Pastorn" flyttade till busarna på andra sidan.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 17:05älskade hv tog sm-guld som väntat =) nu väntar middag med flickorna, en massa vin och otroligt mycke tjöt en oförglömlig helg på många vis..
älskade hv tog sm-guld som väntat =) nu väntar middag med flickorna, en massa vin och otroligt mycke tjöt en oförglömlig helg på många vis..
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:08Jag var ute igår, och inte sjöngs det psalmer direkt, inte spottades det i glaset heller. Ni med alla förutfattade meningar om Jönköping kanske skulle ta ett studiebesök här.
(hv) Vad fint att tecknet för victory ska skrivas HV!
Jag var ute igår, och inte sjöngs det psalmer direkt, inte spottades det i glaset heller. Ni med alla förutfattade meningar om Jönköping kanske skulle ta ett studiebesök här.
(hv) Vad fint att tecknet för victory ska skrivas HV!
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:12Efter att högskolan/universitet? öppnade har ni fått in nytt friskt blod i menigheten.
Det har skapat underlag för både det ena o andra!
Efter att högskolan/universitet? öppnade har ni fått in nytt friskt blod i menigheten.
Det har skapat underlag för både det ena o andra!