Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:28inte jag helle 😀
inte jag helle 😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:32Jag brukar kolla lite på hockeykillar...
Jag brukar kolla lite på hockeykillar...
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:49SM-GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hockeykillar är inte så snygga. antagligen därav hjälmtvånget 😉
SM-GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hockeykillar är inte så snygga. antagligen därav hjälmtvånget 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:52det är jätte prillan som gör det
det är jätte prillan som gör det
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:52Jag hittade en som betecknas guds gåva till kvinnorna, men det var iofs ett bra tag sedan. Cyklister har också hjälm. Attans.
Jag hittade en som betecknas guds gåva till kvinnorna, men det var iofs ett bra tag sedan. Cyklister har också hjälm. Attans.
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:53antagligen. x-et hade dubblaportionsprillor inne innan han började med bak.
antagligen. x-et hade dubblaportionsprillor inne innan han började med bak.
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 23:02jag skulle inte bära hjälm på date! förrutom på en cykeldate förstås...
Guds gova till kvinnorna? en hockey spelare? Jag trodde var en rabbit 😀
jag skulle inte bära hjälm på date! förrutom på en cykeldate förstås...
Guds gova till kvinnorna? en hockey spelare? Jag trodde var en rabbit 😀
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 23:05hm, jag vet inte om jag riktigt törs uttala mig om hockeyspelare vs mr rabbit
hm, jag vet inte om jag riktigt törs uttala mig om hockeyspelare vs mr rabbit
Quote from Lotta Lindström on 18 April 2008, 23:42>SM-GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Innebär det att jag kan få tillbaka mina program på kanal 5 nu? Jag vet att jag hädar nu men jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om hockey! :@
>SM-GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Innebär det att jag kan få tillbaka mina program på kanal 5 nu? Jag vet att jag hädar nu men jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om hockey! :@
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 23:44ja nu får du tillbaka dina program
ja nu får du tillbaka dina program