Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:00Ja ha...måndag...och givetvis har det slutat regna och börjat sola....åh här sitter jag och drömmer om att springa ut i det fria...
Ja ha...måndag...och givetvis har det slutat regna och börjat sola....åh här sitter jag och drömmer om att springa ut i det fria...
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:13aha. det fanns alltså en mening med att kravla ur sängen efter 15 minuters sömn och ha jobbat klart för idag redan 😉
aha. det fanns alltså en mening med att kravla ur sängen efter 15 minuters sömn och ha jobbat klart för idag redan 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:56Här skiner också solen, som tur är jobbar jag eftermiddag så jag har hunnit njuta lite av solen idag (H:)
I övrigt är det nog plus-minus-noll.
Här skiner också solen, som tur är jobbar jag eftermiddag så jag har hunnit njuta lite av solen idag (H:)
I övrigt är det nog plus-minus-noll.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 14:46här e de så soligt så 😀 slutade kl 1o idag å har redan tränat allt ja behöver samt handlat, effektivitet..nu har man eftermiddagen att njuta mumma
här e de så soligt så 😀 slutade kl 1o idag å har redan tränat allt ja behöver samt handlat, effektivitet..nu har man eftermiddagen att njuta mumma
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:27Här är ju fredagstråden!
Den verkar vara oskuld fortfarande.
Här är ju fredagstråden!
Den verkar vara oskuld fortfarande.
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:30Det är tur att du offrade dig David 😉
Idag tycker jag att man kan sammanfatta fredagen med frasen "Sol ute, Sol inne, Sol i sinne!" (H)
Det är tur att du offrade dig David 😉
Idag tycker jag att man kan sammanfatta fredagen med frasen "Sol ute, Sol inne, Sol i sinne!" (H)
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 18:59har nu öppnat en flaska vin...wookat grönsaker kyckling och lite annat smått ...haloumin stekt...
snart knackar en kompis på dörren...JAG ÄLSKAR FREDAGAR
har nu öppnat en flaska vin...wookat grönsaker kyckling och lite annat smått ...haloumin stekt...
snart knackar en kompis på dörren...JAG ÄLSKAR FREDAGAR
Quote from Lotta Lindström on 18 April 2008, 19:12Fredag, strålande sol (gör den något annat än strålar förresten?), pyssla med exjobbet på fältstation ute i skärgården, lunch på uteplatsen (premiär) och sedan sitta i solen och bygga luftsystem till mitt försök. Ska vara där hela nästa vecka också och pr
Fredag, strålande sol (gör den något annat än strålar förresten?), pyssla med exjobbet på fältstation ute i skärgården, lunch på uteplatsen (premiär) och sedan sitta i solen och bygga luftsystem till mitt försök. Ska vara där hela nästa vecka också och pr
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 19:15En härlig stuvning på skogschampinjoner ligger snart ovanpå ett gäng spagettisar toppat med några flagor reggiano och färsk basilika.
En härlig stuvning på skogschampinjoner ligger snart ovanpå ett gäng spagettisar toppat med några flagor reggiano och färsk basilika.
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 19:18Det lät gott...mmm,
Det lät gott...mmm,