Quote from Lotta Lindström on 13 April 2008, 13:21Lånebarn är bra på det sättet. Bara att lämna tillbaka när dom skriker, blir gnälliga eller behöver ny blöja eller så. 🙂
Lånebarn är bra på det sättet. Bara att lämna tillbaka när dom skriker, blir gnälliga eller behöver ny blöja eller så. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 13:22Nu börjar sändningen. . . .
Nu börjar sändningen. . . .
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 13:38Stör vi dig, David? Jag lovar att jag ska gå tillbaka in i köket och fortsätta där så du får titta i fred.
Stör vi dig, David? Jag lovar att jag ska gå tillbaka in i köket och fortsätta där så du får titta i fred.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 13:42NU låter du som en Sambo!
NU låter du som en Sambo!
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 13:43whoho nu skiner solen kanske dags att passa på att kila ut en sväng innan askan å drivisen drar in
whoho nu skiner solen kanske dags att passa på att kila ut en sväng innan askan å drivisen drar in
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 14:10Regnet det bara öser ner o ja e så blöt om både skor o strumpor... Skitväder!!
Regnet det bara öser ner o ja e så blöt om både skor o strumpor... Skitväder!!
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 14:16Skitväder var ordet :@
Skitväder var ordet :@
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 14:58Tack alla medtränare (L)
Ja inte var det något vidare värst väder men det spelar mindre roll för min del , jag håller som bäst på att flyttpacka saker ....ska flytta till Globen efter 19 år i örnsberg . Men tar och packar min rygga för ett intesivpass p
Tack alla medtränare (L)
Ja inte var det något vidare värst väder men det spelar mindre roll för min del , jag håller som bäst på att flyttpacka saker ....ska flytta till Globen efter 19 år i örnsberg . Men tar och packar min rygga för ett intesivpass p
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 15:01Jag trodde att du gav upp redan första dagen, Stefan.
Jag trodde att du gav upp redan första dagen, Stefan.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 15:22Nejdå , insåg iofs inte att ni nästan svarar snabbare än bajenfans forumet på svenskafans och där är det minsann fart i skrivandet ( och analyserandet ) . Jag snöar runt här och ser om det är något som jag borde lägga in på min sida ( la till midnattslopp
Nejdå , insåg iofs inte att ni nästan svarar snabbare än bajenfans forumet på svenskafans och där är det minsann fart i skrivandet ( och analyserandet ) . Jag snöar runt här och ser om det är något som jag borde lägga in på min sida ( la till midnattslopp