Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELfredag igen
You need to log in to create posts and topics.

Hej allihop ...

Jag är ny på funbeat och har väl inte riktigt fått grepp om vad det är för folk här än , bara tokträningsnördar eller vardagsmotionärer ? Själv så är jag rätt intresserad av hur kroppen svarar/pallar med en viss mängd träning , samtidigt

Åsså är jag här! Välkommen Stefan!

Välkommen Stefan! Nu till hårda fakta... välkommen till klubben av killar som har grava avvikelser!! För om vi är singlar tränar regelbundet, bryr oss om kroppen. Jaa lite allmant trevliga att ta på, så måste det vara något annat som gör oss till singlar.

Micael, prata för dig själv, jag är mest bara väldigt kräsen. 😉

Jag är inte kräsen, jag har bara nischat mig på det fåtal som inte vill ha mig.

Det är bra det!! Ha ha!! Håller med dig Jonas, men jag ville att du skulle säga det först. Ha det/ Micke

Ja jag ställer upp. Charlotta, jag tror jag börjde nånstans där. Sen insåg jag att jag inte ville ha dom heller och helt plötlisgt var jag jättesingel...

kräsen säger man de nuförtiden? bara det bästa är bra nog skulle jag vilja påstå..sedan vad det är, är en annan femma=)

Kräsen och kräsen.....jag _vet_ vad jag vill ha och får jag inte det är det ointressant 😀

håller med josse.

men just nu har jag inte tid. för mycket annats om ska fixas. galoppombyten att analysera, vin att lukta på , väggar att måla, dysfunktioner att hitta.......