Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 14:59Hej allihop ...
Jag är ny på funbeat och har väl inte riktigt fått grepp om vad det är för folk här än , bara tokträningsnördar eller vardagsmotionärer ? Själv så är jag rätt intresserad av hur kroppen svarar/pallar med en viss mängd träning , samtidigt
Hej allihop ...
Jag är ny på funbeat och har väl inte riktigt fått grepp om vad det är för folk här än , bara tokträningsnördar eller vardagsmotionärer ? Själv så är jag rätt intresserad av hur kroppen svarar/pallar med en viss mängd träning , samtidigt
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 17:04Åsså är jag här! Välkommen Stefan!
Åsså är jag här! Välkommen Stefan!
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 18:31Välkommen Stefan! Nu till hårda fakta... välkommen till klubben av killar som har grava avvikelser!! För om vi är singlar tränar regelbundet, bryr oss om kroppen. Jaa lite allmant trevliga att ta på, så måste det vara något annat som gör oss till singlar.
Välkommen Stefan! Nu till hårda fakta... välkommen till klubben av killar som har grava avvikelser!! För om vi är singlar tränar regelbundet, bryr oss om kroppen. Jaa lite allmant trevliga att ta på, så måste det vara något annat som gör oss till singlar.
Quote from Christian Wahlberg on 12 April 2008, 18:42Micael, prata för dig själv, jag är mest bara väldigt kräsen. 😉
Micael, prata för dig själv, jag är mest bara väldigt kräsen. 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 18:57Jag är inte kräsen, jag har bara nischat mig på det fåtal som inte vill ha mig.
Jag är inte kräsen, jag har bara nischat mig på det fåtal som inte vill ha mig.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 19:07Det är bra det!! Ha ha!! Håller med dig Jonas, men jag ville att du skulle säga det först. Ha det/ Micke
Det är bra det!! Ha ha!! Håller med dig Jonas, men jag ville att du skulle säga det först. Ha det/ Micke
Quote from Christian Wahlberg on 12 April 2008, 19:22Ja jag ställer upp. Charlotta, jag tror jag börjde nånstans där. Sen insåg jag att jag inte ville ha dom heller och helt plötlisgt var jag jättesingel...
Ja jag ställer upp. Charlotta, jag tror jag börjde nånstans där. Sen insåg jag att jag inte ville ha dom heller och helt plötlisgt var jag jättesingel...
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 21:51kräsen säger man de nuförtiden? bara det bästa är bra nog skulle jag vilja påstå..sedan vad det är, är en annan femma=)
kräsen säger man de nuförtiden? bara det bästa är bra nog skulle jag vilja påstå..sedan vad det är, är en annan femma=)
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 21:59Kräsen och kräsen.....jag _vet_ vad jag vill ha och får jag inte det är det ointressant 😀
Kräsen och kräsen.....jag _vet_ vad jag vill ha och får jag inte det är det ointressant 😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 22:49håller med josse.
men just nu har jag inte tid. för mycket annats om ska fixas. galoppombyten att analysera, vin att lukta på , väggar att måla, dysfunktioner att hitta.......
håller med josse.
men just nu har jag inte tid. för mycket annats om ska fixas. galoppombyten att analysera, vin att lukta på , väggar att måla, dysfunktioner att hitta.......