Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELfredag igen
You need to log in to create posts and topics.

kräsen och kräsen... jag vet att jag har bra smak, och jag vill ju inte gärna ha något sämre än vad jag haft tidigare =)

Och nu är det söndag och hur soligt och fint som helst men kan jag cykla med klubben?!?!? Nä min nacke ska vila säger naprapaten.

Igår va det ledarutbildning del 2 av 4. Vi fick lära oss lite om hur kroppen fungerar när man tränar.

Idag? 4 timmars prome

Jag sitter och brottas med en fullkomligt konstruerad och onödig uppgift i form av en rapport/uppsats :@ Senare ska jag på intensivgympa tror jag, trist väder här idag.......vilket inte är förvånande eftersom jag är ledig.......(#)

Men....hela tillställ

Urk. Du kan få mitt fina väder!

Förlåt Göteborg men går solen i moln och det börjar regna (eller hagla) idag är det mitt fel.

Jaha här sitter jag på jobbet med strålande sol ute.
Min rek är att gå ut i solen ca fyra timmar om man har möjllighet 😉

vi kan ta lite finväder i skövde så man kan komma ut och slipper plugga inför kemtentan..illa nu har man ju tid att plugga vill inte

Okej, den borde komma snart för jag har klätt mig redo för en långpromenad.

Låter lovande 😀

Nu har jag tränat så nu kan skitvädret dra in över trädgårdstomtarna.
Jag laddar inför Paris-Roubaix med toblerone. Snart börjar det 13.20. . . . . . .

Här blir det våffelfika för en nybliven 8-åring respektive 34-åring. Sämre kan man ha det. Att 8-åringen dessutom kan lämnas tillbaka till sin förälder efter ett par timmar anses som extra bonus.