Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 16:18Jag har precis kommit hem efter 13-14 mil i snålblåsten och har 188 kommentarer att gå igenom.
Pommes i ugnen, Schnitzlarna bankade och skall paneras.
Jag har knappt hamnat hos min gode vän soffan och ni gnäller för att jag inte ger min odelade uppmärksa
Jag har precis kommit hem efter 13-14 mil i snålblåsten och har 188 kommentarer att gå igenom.
Pommes i ugnen, Schnitzlarna bankade och skall paneras.
Jag har knappt hamnat hos min gode vän soffan och ni gnäller för att jag inte ger min odelade uppmärksa
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 16:21Nu har jag lyckats se Robbie också. Tack, Jessica!
Nu har jag lyckats se Robbie också. Tack, Jessica!
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 16:22så lite så david
så lite så david
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 17:46För min del blir det umgänge med vännerna ikväll med mycket prat och lite vin (förhoppningsvis inte tvärtom), imorgon blir det löpning, besök på grovsopstation och IKEA (vet inte vad som är värst) samt slappa tag, för att sedan avsluta helgen med en sönda
För min del blir det umgänge med vännerna ikväll med mycket prat och lite vin (förhoppningsvis inte tvärtom), imorgon blir det löpning, besök på grovsopstation och IKEA (vet inte vad som är värst) samt slappa tag, för att sedan avsluta helgen med en sönda
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 19:12Här har man avverkat en ridtur ihop med svägerskan. Hon på min trygga kallblodare och jag på ett nervöst spackel (H).
Jag vill ha min trygga häst tillbaka. Skall lugna mina nerver med god mat o ett glas vin ikväll.Imorgon ska jag köra min stabila kuse i
Här har man avverkat en ridtur ihop med svägerskan. Hon på min trygga kallblodare och jag på ett nervöst spackel (H).
Jag vill ha min trygga häst tillbaka. Skall lugna mina nerver med god mat o ett glas vin ikväll.
Imorgon ska jag köra min stabila kuse i
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 01:13sadness
sadness
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 07:56Nej, inte ledsen!
Varför då då?
Nej, inte ledsen!
Varför då då?
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 08:09Det är blöt ute så då blir det träning i em istället.
Det är blöt ute så då blir det träning i em istället.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 09:52Här är det grått och jag _borde_ dammsuga innan jag springer långpass. Jag borde även göra typ tusen andra saker, vilket innebär att jag inte kommer göra något av det (#)
Här är det grått och jag _borde_ dammsuga innan jag springer långpass. Jag borde även göra typ tusen andra saker, vilket innebär att jag inte kommer göra något av det (#)
Quote from Lotta Lindström on 12 April 2008, 12:31Ungefär som jag då. Massor med borden och måsten men inget kommer bli gjort utan jag får flänga omkring imorgon istället. Nu ska jag istället ladda för ett 5-årskalas jag ska på kl 5. 😀
Ungefär som jag då. Massor med borden och måsten men inget kommer bli gjort utan jag får flänga omkring imorgon istället. Nu ska jag istället ladda för ett 5-årskalas jag ska på kl 5. 😀