Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELfredag igen
You need to log in to create posts and topics.

och jag fick bröstmjölk...i alla fall i början...det var tider det!

Fan vad jag känner mig gammal!

När jag tränar eller är bakfull.

Anne Marie
Jag mimade inte bara till ABBA i mitten på 70-talet - jag tvingade alla grannar att komma och titta på kvarterets bästa ABBA-talanger dvs. jag och några kompisar. Vi hade konsert för alla grannar på stora gräsmattan utanför mitt hus och jag min

Eftersom jag köpte mitt första hopprep förra året och missade ABBA-mimandet på 70-talet så får jag slå till idag när det är Fredag å allt!

Undrar om jag har folie hemma.... bild:http://forum.body.se/images/smilies/what.gif

Hopprep och hotpants i silvertyg, ni kan tro att jag va snygg! Kompisen jag mimade mest med va hade nästan svart hår så det hjälpte inte att jag va mörk. Efter ett tag vägrade jag och bestämde att ABBA fick ha två Fridor.

Och jag var långt ifrån påtänkt på 70-talet 😀

Jag gar pa josefins linje.. ha ha ha...

Annars kan jag upplysa om att spanjacker sager IKEA nar de fattar att man ar svensk.. sen kommer santa lucia.. da javlar drammer jag i med ABBA...

Da skrattade foljeslagaren o borjade babbla om va vi var pa vag

Jag växte upp hela 70 talet i tron om att jag var Benny när jag spela luftgitarr sen visar det sig att jag hela tiden var Björn...Inte konstigt att jag är så förvirrad!

Som tur var blev jag hårdrockare sen...mycket lättare att känna igen en gitarisst som

Nu är det fredag igen och helgen är helt oförstörd med träning.

Denna helgen blir det Hallandsåsen upp o ner mest hela lördagen.
På söndagen blir det distanspass innan Paris-Roubaix kl 13.30 på Danska TV2.
Dumt att bo för långt från Kronborg.

Man får vä

Fredag ja....ska väl försöka få lite praktiska saker uträttade idag och fila lite på min uppsats, imorgon ska jag nog springa långpass och på söndag ska jag nog städa, tvätta och träna lite mer! Det blir en lugn helg denna vecka 🙂