Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELfredag igen
You need to log in to create posts and topics.

Hoppas du får hålla dig friskus, Anne Mari!!

Här är det också lugna puckar. Efter pump+spinning&ett bad och grymt god middag (ugnsrostade grönsaker+ sojamarinerad kycklingfilé med vitlökssås) blir det att plugga. (kommer nog smita till teven också..) 2 t

Var helt slut igår kväll o somnade på soffan. Idag var jag o polarn till löplabbet o köpte nya skor. Lika bra o passa på innan den stoora vårruschen med solskenslöpare ska handla. Imorgon ska det springas långpass 🙂

Med tanke på hur många som hävdar sig ha en tråkig helg, så är det väldigt tomt här i tråden....

Jag sitter och kollar nättidningarna efter melodifestivalskrällen. Ena ungen somnade på soffan (lite sällskap) och den andra tvångskommenderades i säng pga otrevligt uppträdande. Jag smuttar på ett glas rött som sköljer ner kex med en god ost på.

Jag har ätit middag med en kompis och är så trött så jag blev tvungen att gå hem. Vad hände i melodifestivalen då?

Sitter just nu på jobbet. Har "bara" 8 timmar och 48 minuter kvar på detta pass 🙂

Louise: Häggis o Jonnson gick oväntat till andra chansen. Rongedal och Sanna fick plåtarna till Globen direkt 🙂

Men hallåååå....va äre för begravningsstämning här då????

Själv så gjorde jag årsbokslut igår innan jag lämnade jobbet. Sen tog jag en välbehövd sovmorgon i morse och när jag vaknade så var det typ 7 grader kallt ute....men sol.... Så jag ringde Göran i

jag har provat lite viner ikväll.
och ätit försvarliga mängder smörgåstårta.
hur många gånger per år går den där festivalen? va den inte nyss?

Tittade på spektaklet ihop med en kompis. Altså den där låte Razborka... vad sjutton var det för nåt? Vi satt båda helt förstummade och skrattade lite hysteriskt ibland. I övrigt åt vi tacos och chips så det sprutade ur öronen på oss. Varför kan man aldri