Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELfredag igen
You need to log in to create posts and topics.

En hel helg utan jobb, för en gångs skull. Ska kolla på bokhyllor, förhoppningsvis... Trött på att ha alla lådor med böcker i klädkammaren.

Ja jävlar, det var tider när man satt i Köpenhamn med en öl o högsta hugg och kollade på Budcykel-VM -01.. (H)

Jag ska hjälpa en kompis att flytta imorgon.

Jag och några barndomskompisar ska försöka ta oss ut på skoterutflykt imorgon, om vädret är bra.... ska även springa långpass och se skidskytte - så klart 😀

min bästis fyller 30 nånting imorgon. så vi ska käka lite och dricka lite vin. självklart har jag redan medelat henne att jag ska se skidskyttet hemma hos henne. tänker inte missa mer nu.

märkligt nog skrattade hon bara

Själv ska jag upp på hästryggen imorgon för en tur i solskenet i westerntema 🙂 Ska bli urmysigt!

Söndag blir dett fix o trix för husdjuren med vännerna - leksakstillverkning och plock av blåbärsris.

Perfekt avkoppling på en annan ganska vidrig vecka

Imorgon blir det årliga bastukvällen på kallbadhuset, 15 killar, premiärdopp i havet. Kan behövas så man blir av med förkylningen.

Åhh... Är det bara jag som har en tråkig helg framför mig. Ska jobba och städa lyan. 🙁
Idag ska jag försöka köra ett stabilt benpass med en efterföljande stabil chokladkaka.

Jörgen Nilsson skrev: "Åhh... Är det bara jag som har en tråkig helg framför mig. Ska jobba och städa lyan. 🙁 "
Här är en som gör precis samma sak. Städar hemma och jobbar nattskift i helgen samt försöker hinna sova lite därimellan.

Å här är en till. Slappar framför tv:n med en påse torkad frukt.

Igår somnade jag jättetidigt. Idag har jag kört ett svettigt spinningpass följt av core. Kunde inte stanna inne och känna efter om jag möjligtvis hade lite ont i örat... Antigen klarar jag