Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 10:39Idag blir det hojjning på landsväg, måste ju lära mig att köra räserhoj nu när man köpt en...
Imorn blir det MC-körning för hela slanten då 50 mil grusvägsåkning står på programmet, YIIIPPIIIEEEEEEE!!!!!! 😀 😀Troligtvis tillbringas söndagen på soffan..
Idag blir det hojjning på landsväg, måste ju lära mig att köra räserhoj nu när man köpt en...
Imorn blir det MC-körning för hela slanten då 50 mil grusvägsåkning står på programmet, YIIIPPIIIEEEEEEE!!!!!! 😀 😀
Troligtvis tillbringas söndagen på soffan..
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 11:07AFTER WORK ikväll! Bra början på helge...jag finns på Anglais från klockan 18....för alla glada som vill ta en öl.
Fotbollsturnering i morgon...10 mil implanerade på söndag ÄNTLIGEN...sen blir det väl mitt sedvanliga spinningpass på söndagskvällen också.
AFTER WORK ikväll! Bra början på helge...jag finns på Anglais från klockan 18....för alla glada som vill ta en öl.
Fotbollsturnering i morgon...10 mil implanerade på söndag ÄNTLIGEN...sen blir det väl mitt sedvanliga spinningpass på söndagskvällen också.
Quote from Christian Wahlberg on 11 April 2008, 11:49Jag har två mycket attraktiva jobberbjudanden att försöka välja mellan. Sen ska jag fira en mycket lyckad vecka och hämta en nyservad cykel. Förmodligen blir det åtskilliga landsvägsmil.
Jag har två mycket attraktiva jobberbjudanden att försöka välja mellan. Sen ska jag fira en mycket lyckad vecka och hämta en nyservad cykel. Förmodligen blir det åtskilliga landsvägsmil.
Quote from Jan Lundquist on 11 April 2008, 11:52Grattis Jonas! Jag önskar det vore jag, men det kommer, det är jag säker på!
För egen del är helgen fylld av trevliga aktiviteter. Idag blir det tv-spelskväll med tigrarna och i morgon ska jag valla dem i skogen. På söndag ska jag och äldstingen på träni
Grattis Jonas! Jag önskar det vore jag, men det kommer, det är jag säker på!
För egen del är helgen fylld av trevliga aktiviteter. Idag blir det tv-spelskväll med tigrarna och i morgon ska jag valla dem i skogen. På söndag ska jag och äldstingen på träni
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 12:10Klättring ikväll, Ultimate och klättring imorrn, jobb söndag kväll.
Klättring ikväll, Ultimate och klättring imorrn, jobb söndag kväll.
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 13:57helt rätt AM. inget kan få mig att missa det lilla som sänds.
men är det bara jag som räknar ner till 5:e juli?
är som en äggsjuk höna.sen är jag lite besviken på david p. här lägger jag in en video snutt med robbie mc ewen i gårdagens blogg eftersom
helt rätt AM. inget kan få mig att missa det lilla som sänds.
men är det bara jag som räknar ner till 5:e juli?
är som en äggsjuk höna.
sen är jag lite besviken på david p. här lägger jag in en video snutt med robbie mc ewen i gårdagens blogg eftersom
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 14:08Den tittade jag på iaf och fick gåååååshud!
+++ i kanten för Jessica!
Den tittade jag på iaf och fick gåååååshud!
+++ i kanten för Jessica!
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 14:10tack nu känns det bättre. 😉 (lägger smilyn i det här inlägget istället)
tack nu känns det bättre. 😉 (lägger smilyn i det här inlägget istället)
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 14:16*fniss*
*fniss*
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 16:13Pga. ont knä och självordinerad vila så blir det arbete med vårbruket och veden hos mor och far för min del.....och så en liten fest ikväll(#)
Pga. ont knä och självordinerad vila så blir det arbete med vårbruket och veden hos mor och far för min del.....och så en liten fest ikväll(#)