Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 19:26Mmm... Haloumi. Funderar fortfarande på om den inte kan funka som substitut för kaffeost. Den gnekar ju lika härlig iaf, och smälter gör den ju inte heller i nån större omfattning. Nån som har provat?
Mmm... Haloumi. Funderar fortfarande på om den inte kan funka som substitut för kaffeost. Den gnekar ju lika härlig iaf, och smälter gör den ju inte heller i nån större omfattning. Nån som har provat?
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 19:35underbart att grilla, steka, och även när man gör stek...eller inuti...alltså PERFEKT tilltugg innan mat...(stekt)
skål
underbart att grilla, steka, och även när man gör stek...eller inuti...alltså PERFEKT tilltugg innan mat...(stekt)
skål
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 20:11Tjohoo nu är jouren klar.....nu kan man ta en öl 🙂
Tjohoo nu är jouren klar.....nu kan man ta en öl 🙂
Quote from Christian Wahlberg on 18 April 2008, 20:51Fredag... varit uppe sen gryningen... sagt upp mig... fått gjort den planering inför måndagen som jag skulle göra... lämnade över ett av dom viktigaste dokumenten jag varit med att skriva i måndags... hetaste dejten på flera år i måndags... pratade i tele
Fredag... varit uppe sen gryningen... sagt upp mig... fått gjort den planering inför måndagen som jag skulle göra... lämnade över ett av dom viktigaste dokumenten jag varit med att skriva i måndags... hetaste dejten på flera år i måndags... pratade i tele
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 20:56Då har du träffat ett par offentlig anställda. Skattemyndigheten, AF, FK eller kommunen?
Då har du träffat ett par offentlig anställda. Skattemyndigheten, AF, FK eller kommunen?
Quote from Christian Wahlberg on 18 April 2008, 21:04Kommun och äldre organiserade viktigpettrar i en håla nära dig.
Kommun och äldre organiserade viktigpettrar i en håla nära dig.
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 21:12själv har jag pratat med polisen, packat grejerna ur gamla lokalen och h ar precis flyttat allt till lägenheten.
inget ni behöver oroa er för att jag skulle va kriminell. ringde polisen för att killen jag hyr av tänkte anmäla mig för att jag satt lås på
själv har jag pratat med polisen, packat grejerna ur gamla lokalen och h ar precis flyttat allt till lägenheten.
inget ni behöver oroa er för att jag skulle va kriminell. ringde polisen för att killen jag hyr av tänkte anmäla mig för att jag satt lås på
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 21:33Men herreguuuuud!
Men herreguuuuud!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 21:58Tredje veckan i rad som går till historien som mest hektisk 2008. Börjar bli rejält sliten nu. Nyss hemkommen och funderar på kvällsmat. Men det är ju trots allt helg!
Tredje veckan i rad som går till historien som mest hektisk 2008. Börjar bli rejält sliten nu. Nyss hemkommen och funderar på kvällsmat. Men det är ju trots allt helg!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:27va? ser ni inte på Hockey?
va? ser ni inte på Hockey?