Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELfredag igen
You need to log in to create posts and topics.

Mmm... Haloumi. Funderar fortfarande på om den inte kan funka som substitut för kaffeost. Den gnekar ju lika härlig iaf, och smälter gör den ju inte heller i nån större omfattning. Nån som har provat?

underbart att grilla, steka, och även när man gör stek...eller inuti...alltså PERFEKT tilltugg innan mat...(stekt)

skål

Tjohoo nu är jouren klar.....nu kan man ta en öl 🙂

Fredag... varit uppe sen gryningen... sagt upp mig... fått gjort den planering inför måndagen som jag skulle göra... lämnade över ett av dom viktigaste dokumenten jag varit med att skriva i måndags... hetaste dejten på flera år i måndags... pratade i tele

Då har du träffat ett par offentlig anställda. Skattemyndigheten, AF, FK eller kommunen?

Kommun och äldre organiserade viktigpettrar i en håla nära dig.

själv har jag pratat med polisen, packat grejerna ur gamla lokalen och h ar precis flyttat allt till lägenheten.

inget ni behöver oroa er för att jag skulle va kriminell. ringde polisen för att killen jag hyr av tänkte anmäla mig för att jag satt lås på

Men herreguuuuud!

Tredje veckan i rad som går till historien som mest hektisk 2008. Börjar bli rejält sliten nu. Nyss hemkommen och funderar på kvällsmat. Men det är ju trots allt helg!

va? ser ni inte på Hockey?