Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 10:08det är den andra till och med 😉
det är den andra till och med 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 10:24Min fredag fortsätter i ungefär samma anda som den startade....har precis upptäckt att någon har bemödat sig med att skruva av min cykelsadel och tagit den med sig.....så vitt jag vet så stod det ej allmän egendom på den :@
Med tanke på min brist på sömn
Min fredag fortsätter i ungefär samma anda som den startade....har precis upptäckt att någon har bemödat sig med att skruva av min cykelsadel och tagit den med sig.....så vitt jag vet så stod det ej allmän egendom på den :@
Med tanke på min brist på sömn
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 10:38Fullt upp hela helgen:
Fredag: Efter en sen torsdagskväll men dans(H:) så ska man upp tidigt och göra avgutningar för hörselskydd sedan blir det lite vila och en långtur på racern (hoppas på 10 mil) och på kvällen ska man till grannen och lira guitar hero
Fullt upp hela helgen:
Fredag: Efter en sen torsdagskväll men dans(H:) så ska man upp tidigt och göra avgutningar för hörselskydd sedan blir det lite vila och en långtur på racern (hoppas på 10 mil) och på kvällen ska man till grannen och lira guitar hero
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 11:02Om sissådär 15 min sticker jag iväg till tåget för att åka till Åre på 10-12 dagar, snacka om toppen fredag 😀
Blir utförs och längdåkning, kanske man kan regga en och annan timme här på FB åxå...
Ha en bra helg allihop och lycka till med träning, vila,
Om sissådär 15 min sticker jag iväg till tåget för att åka till Åre på 10-12 dagar, snacka om toppen fredag 😀
Blir utförs och längdåkning, kanske man kan regga en och annan timme här på FB åxå...
Ha en bra helg allihop och lycka till med träning, vila,
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 11:54ledig idag. inledde dagen med 5,2km promenad med trevlig träningskompis. sen ska jag köpa färg till väggar och tak till nya lokalen (kan man ha samma till båda???). sen blir det lite cykel och mr boonen (H:)
imorgon jobbar jag, med sportradion i öronen.
ledig idag. inledde dagen med 5,2km promenad med trevlig träningskompis. sen ska jag köpa färg till väggar och tak till nya lokalen (kan man ha samma till båda???). sen blir det lite cykel och mr boonen (H:)
imorgon jobbar jag, med sportradion i öronen.
Quote from Fredrik Olsson on 14 March 2008, 12:19> Mira Mira: Lider med dig. Saker som inte får vara ifred är väldigt "retsamt" för att uttycka sig milt :@
Ikväll ska jag vara hemma och pyssla (om ingen får mig på andra tankar 🙂 ) Imorgon lördag funderar jag på att ta mig in till Sthlm och besöka nå
> Mira Mira: Lider med dig. Saker som inte får vara ifred är väldigt "retsamt" för att uttycka sig milt :@
Ikväll ska jag vara hemma och pyssla (om ingen får mig på andra tankar 🙂 ) Imorgon lördag funderar jag på att ta mig in till Sthlm och besöka nå
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 13:05fredag...lämnade in några skoluppgifter imorse, sedan var det en jobbintervju att överleva. Det gick bra... Jag fick jobbet! Tjoho! Faktum är att jag fick 2 jobb på samma gång. 2 extrajobb alltså. Känns helt galet men jättekul.
Nu blir det uppsatsskrivni
fredag...lämnade in några skoluppgifter imorse, sedan var det en jobbintervju att överleva. Det gick bra... Jag fick jobbet! Tjoho! Faktum är att jag fick 2 jobb på samma gång. 2 extrajobb alltså. Känns helt galet men jättekul.
Nu blir det uppsatsskrivni
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 13:43Fredag eftermiddag : Härlig vårpromenad i lätt strilande regn.
Lördag : Vinprovning på kvällen och sen en god rådjurssadel till middag
Söndag : Handla, städa och träna ( vill träna åtminstone. Får se om ryggen håller )
Fredag eftermiddag : Härlig vårpromenad i lätt strilande regn.
Lördag : Vinprovning på kvällen och sen en god rådjurssadel till middag
Söndag : Handla, städa och träna ( vill träna åtminstone. Får se om ryggen håller )
Quote from Åsa Tysklind on 14 March 2008, 14:56Ja sitter på jobbet och avslutar allt man kan.
I kväll ut med kopisar och äta.
I morrgon bitti går bilen till arlanda för 14 dagars cykel semester på mallorca.
Oj vad jag längtar nu.
Ja sitter på jobbet och avslutar allt man kan.
I kväll ut med kopisar och äta.
I morrgon bitti går bilen till arlanda för 14 dagars cykel semester på mallorca.
Oj vad jag längtar nu.
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 15:37Fredagsplanen var att jag skulle rida först, sedan ge hästarna lunch och sen fixa resten i stallet.... Men vaknar man 11.20 så inser man rätt omgående att man får luncha hästarna först, fixa stallet o sedan rida... Ridningen gick sådär eftersom hela padoc
Fredagsplanen var att jag skulle rida först, sedan ge hästarna lunch och sen fixa resten i stallet.... Men vaknar man 11.20 så inser man rätt omgående att man får luncha hästarna först, fixa stallet o sedan rida... Ridningen gick sådär eftersom hela padoc