Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 11:35Brukar också frysa en del, speciellt om öronen.
Mössa funkar inte så bra, går inte ner tillräckligt över öronen tycker jag,
buff är mycket bättre där. Funkar med buff under mössan om det blir riktigt kallt.Har även provat buff om halsen, men det blir j
Brukar också frysa en del, speciellt om öronen.
Mössa funkar inte så bra, går inte ner tillräckligt över öronen tycker jag,
buff är mycket bättre där. Funkar med buff under mössan om det blir riktigt kallt.
Har även provat buff om halsen, men det blir j
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 17:26Tackar hjärtligt för alla snälla svar! (H:)
Va och inhandlade en till buff, denna i merinoull, och satte den över örona enligt "Pannband I". Min tidigare buff i funktionsmaterial fick åka ner över halsen.
Termometern visade bara 8-9°C och det blåste for
Tackar hjärtligt för alla snälla svar! (H:)
Va och inhandlade en till buff, denna i merinoull, och satte den över örona enligt "Pannband I". Min tidigare buff i funktionsmaterial fick åka ner över halsen.
Termometern visade bara 8-9°C och det blåste for
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 18:22Skogslöpning är ALDRIG fel! (t+)
Skogslöpning är ALDRIG fel! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 19:44Jag hade buffar på under dagens andra skogspromenad med svampplockning. en på huvet och en runt halsen.
Jag hade buffar på under dagens andra skogspromenad med svampplockning. en på huvet och en runt halsen.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:28Går nästan alltid omkring med buffar i fickor, handväskor, ryggsäckar ... så bra att ha och lätta att ha med ... och sedan hittar man dem inte, för man minns inte vilken jacka favvobuffen hamnat i.
Går nästan alltid omkring med buffar i fickor, handväskor, ryggsäckar ... så bra att ha och lätta att ha med ... och sedan hittar man dem inte, för man minns inte vilken jacka favvobuffen hamnat i.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:32Lösningen är n+1 funbeatbuffar. Där n är antalet fickor+handväskor+ryggsäckar.
Lösningen är n+1 funbeatbuffar. Där n är antalet fickor+handväskor+ryggsäckar.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:34Jag jobbar på det. Sedan gäller det att komma upp i samma för barnen också ...
Dessutom måste jag ha några för tvättkorgen tvättmaskinen också.
Jag jobbar på det. Sedan gäller det att komma upp i samma för barnen också ...
Dessutom måste jag ha några för tvättkorgen tvättmaskinen också.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:36Vi kommer att ha ett reklamfritt funbeat om du löser det.
Vi kommer att ha ett reklamfritt funbeat om du löser det.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:37om alla löser det menar du?
om alla löser det menar du?
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:47Då kommer Olle att beställa en Bugatti Veyron.
Då kommer Olle att beställa en Bugatti Veyron.