Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 11:25Min sambo sprang sin första halvmara för några dagar sedan, han fick blodblåsor under 3 tånaglar, det ser inte så trevligt ut och tydligen så gör det väldigt ont oxå.
Jag får oxå förhårdnader och blåsor under fötterna ibland det hjälper ibland att man kn
Min sambo sprang sin första halvmara för några dagar sedan, han fick blodblåsor under 3 tånaglar, det ser inte så trevligt ut och tydligen så gör det väldigt ont oxå.
Jag får oxå förhårdnader och blåsor under fötterna ibland det hjälper ibland att man kn
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:56Carolin!
Önska dig/ge dig själv fotvård i födelsedagspresent. Det är så skönt. Jag har fått rekommendationen att inte fila mer än en gång/vecka för att inte stimulera hudproduktion. Fotvårdaren kan också ge tips på ev salvor eller om du har infektion.
G
Carolin!
Önska dig/ge dig själv fotvård i födelsedagspresent. Det är så skönt. Jag har fått rekommendationen att inte fila mer än en gång/vecka för att inte stimulera hudproduktion. Fotvårdaren kan också ge tips på ev salvor eller om du har infektion.
G
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 13:08Jag använder aldrig sandaler som är öppna i fram av en enda anledning! Tårna ser hemska ut!
Jag använder aldrig sandaler som är öppna i fram av en enda anledning! Tårna ser hemska ut!
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 20:24Mitt tips är "Heel balm" från CCS. Fungerar riktigt bra. Finns att köpa på bla apoteket.
Gällande tårna kan jag inte vara till mycket hjälp dock.
Mitt tips är "Heel balm" från CCS. Fungerar riktigt bra. Finns att köpa på bla apoteket.
Gällande tårna kan jag inte vara till mycket hjälp dock.
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 00:06Har efter ett 2-milapass för en månad sedan blivit av med alla tånaglar utom tre. När de väl faller av gör det iaf inte ont längre;P. Har testat en mängd olika skor (och storlekar) som funkar utmärkt, förutom att jag får blånaglar vid alla pass som övers
Har efter ett 2-milapass för en månad sedan blivit av med alla tånaglar utom tre. När de väl faller av gör det iaf inte ont längre;P. Har testat en mängd olika skor (och storlekar) som funkar utmärkt, förutom att jag får blånaglar vid alla pass som övers
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 00:35Linnea L: Jag vet inte riktigt vart du ville komma med länkarna men att blanda in barfotalöpning är rätt relevant. Mina fötter har förändrats en hel del sen jag började med det nämligen, huden har blivit smidigare och slätare och fotsvampen som jag haft s
Linnea L: Jag vet inte riktigt vart du ville komma med länkarna men att blanda in barfotalöpning är rätt relevant. Mina fötter har förändrats en hel del sen jag började med det nämligen, huden har blivit smidigare och slätare och fotsvampen som jag haft s