Quote from Guest on 4 February 2010, 20:52Jag kan inte bestämma mig för vilka träningshjul jag ska ha till min drömcykel: Fulcrum 1 eller Fulcrum 3? Det skiljer lite i pris men är det motiverat? Fulcrum 1 kan man ju få i en variant som tar slanglösa däck och det har jag aldrig testat, finns det n
Jag kan inte bestämma mig för vilka träningshjul jag ska ha till min drömcykel: Fulcrum 1 eller Fulcrum 3? Det skiljer lite i pris men är det motiverat? Fulcrum 1 kan man ju få i en variant som tar slanglösa däck och det har jag aldrig testat, finns det n
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:02Ooopps ... nu har vi hamnat på fel sidan av 90.000 🙂
Jag har inte den blekaste aning, men slanglösa däck tilltalar mig.
Ooopps ... nu har vi hamnat på fel sidan av 90.000 🙂
Jag har inte den blekaste aning, men slanglösa däck tilltalar mig.
Quote from ellen olsson on 4 February 2010, 21:08Racing 3 finns också med 2-way fit.
Racing 3 finns också med 2-way fit.
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:22Daniel: mjae, bägge ligger på rätt sida av 90.000:-strecket skulle jag säga. Med god marginal 🙂
Fredrik: det har jag missat! Tack för upplysningen!
Daniel: mjae, bägge ligger på rätt sida av 90.000:-strecket skulle jag säga. Med god marginal 🙂
Fredrik: det har jag missat! Tack för upplysningen!
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:24Fredrik, jag tänkte hela cykeln, utan bara dessa. Dessa för kostnaden över till den "andra sidan" ...
Skitsamma ... en bra cykel ska ha bra hjul.
Fredrik, jag tänkte hela cykeln, utan bara dessa. Dessa för kostnaden över till den "andra sidan" ...
Skitsamma ... en bra cykel ska ha bra hjul.
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 21:36stämmer, särskilt som jag också är inne på en kassett till också.
men tillbaka till frågan: 1 eller 3?
stämmer, särskilt som jag också är inne på en kassett till också.
men tillbaka till frågan: 1 eller 3?
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 00:191
1
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 08:49Föredömligt rakt svar! Tack!
Föredömligt rakt svar! Tack!
Quote from Berit Bengtson on 5 February 2010, 09:57Vare sig Fulcrum 1 eller 3 är särskilt lämpliga träningshjul enl mig.
Träningshjul bör ha bra tätade nav, stabila och tåliga fälgar och tillräckligt många ekrar för att kunna gå runt trots (minst)ett ekerbrott.
De bör också vara byggda av delar som gör d
Vare sig Fulcrum 1 eller 3 är särskilt lämpliga träningshjul enl mig.
Träningshjul bör ha bra tätade nav, stabila och tåliga fälgar och tillräckligt många ekrar för att kunna gå runt trots (minst)ett ekerbrott.
De bör också vara byggda av delar som gör d
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 10:49Tack för (ännu) ett matnyttigt inlägg, Håkan. Du gör det ju inte direkt lättare för mig 😉
Tack för (ännu) ett matnyttigt inlägg, Håkan. Du gör det ju inte direkt lättare för mig 😉