Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFunbeat - Facebook
You need to log in to create posts and topics.

Vad händer om man klickar på Facebook-symbolen längst ner här på Funbeat-sidan?
Knappen "heter" ju "visa automatiskt dina träningspass på Facebook". Är det allt som händer? Eller dyker det kanske också upp inlägg från forumen?

Menar du "Like" knappen under forumstråden? Då dyker det väl upp i din facebook ström att du gillar trådrubrik. Vet inte exakt hur det ser ut, eftersom jag inte är intresserad av att göra det själv. Någon som klickat på knappen kanske kan berätta? 😉

Nej Bennu - alltra längst ner finns en facebook-logga - det är den det handlar om - jag har inget svar f.ö.

Skulle tro att hon menar facebook-loggan allra längst ner bredvid twitter-loggan. Klickar man på den kommer man till en sida med intstruktioner hur man få sina träningspass att synas i live-feeden på facebook.

Det är bara träningspassen som visas, och vad du själv kommenterar i dem

Du kommer till en instruktion för hur man ställer in Facebook att kommunicera med Funbeat. Jag tillhör dem som är måttligt roade av att se mina vänners träning på Facebook så jag utgår från att det svala intresset är ömsesidigt.

Edit: där var Henrik snab

Aha. Ok. Då blev det utrett. (t+)

Ok, tack alla för svar.

Om man väljer att aktivera det,,,är det då en sån funktion som vänner kan välja bort att se sen? Ungefär som vissa facebook-spel, de kan jag ju välja att jag aldrig vill se, men youtube-länkar kan man ju inte välja bort utan att d

Ja, jag har valt bort att i Facebook se Funbeat-applikationen

Så småningom kommer man kunna välja vilka träningspass man vill publicera på Facebook.