Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:20Kanske inte, men vad har man Facebook till då 😉
(Är ej brukare själv)
Kanske inte, men vad har man Facebook till då 😉
(Är ej brukare själv)
Quote from Elias Engqvist on 3 February 2011, 13:21Jenny, jag trodde man tränade för att kunna fylla i träningskalendern och kunna rita snygga diagram?!
Jenny, jag trodde man tränade för att kunna fylla i träningskalendern och kunna rita snygga diagram?!
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:24Ja, och facebook har man för att visa upp att ens eget liv är lite mer perfekt än alla andras.
Ja, och facebook har man för att visa upp att ens eget liv är lite mer perfekt än alla andras.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:25Christer, ja precis, men anledningen att man vill ha kalendern och diagrammen är ju för att andra ska få dåligt samvete!
Christer, ja precis, men anledningen att man vill ha kalendern och diagrammen är ju för att andra ska få dåligt samvete!
Quote from Elias Engqvist on 3 February 2011, 13:28Ok Jenny - du vinner 🙂
Ok Jenny - du vinner 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:53Misstänkte att det var så, därför undviker jag att såra mina "vänner"
Misstänkte att det var så, därför undviker jag att såra mina "vänner"
Quote from Magnus Gelang on 3 February 2011, 14:00Ok, tack igen för alla svar 😀
Ok, tack igen för alla svar 😀
Quote from Magnus Gelang on 3 February 2011, 22:50Ytterligare en fråga då:
Om jag trycker på Facebook-knappen,,,är det då svårt att få bort det sen om man ångrar sig?
Ytterligare en fråga då:
Om jag trycker på Facebook-knappen,,,är det då svårt att få bort det sen om man ångrar sig?
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:53Nej. Du går in under fliken Min Träning > Mina inställningar (under presentationen) > fliken Andra sajter. Där kan du kllicka i eller ur om du vill visa på Facebook (och twitter).
Nej. Du går in under fliken Min Träning > Mina inställningar (under presentationen) > fliken Andra sajter. Där kan du kllicka i eller ur om du vill visa på Facebook (och twitter).
Quote from Magnus Gelang on 4 February 2011, 13:13Ah kanon, det verkade ju inte vara så svårt 🙂 Tack.
Ah kanon, det verkade ju inte vara så svårt 🙂 Tack.