Quote from Guest on 3 February 2011, 08:48Vad händer om man klickar på Facebook-symbolen längst ner här på Funbeat-sidan?
Knappen "heter" ju "visa automatiskt dina träningspass på Facebook". Är det allt som händer? Eller dyker det kanske också upp inlägg från forumen?
Vad händer om man klickar på Facebook-symbolen längst ner här på Funbeat-sidan?
Knappen "heter" ju "visa automatiskt dina träningspass på Facebook". Är det allt som händer? Eller dyker det kanske också upp inlägg från forumen?
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 08:58Menar du "Like" knappen under forumstråden? Då dyker det väl upp i din facebook ström att du gillar trådrubrik. Vet inte exakt hur det ser ut, eftersom jag inte är intresserad av att göra det själv. Någon som klickat på knappen kanske kan berätta? 😉
Menar du "Like" knappen under forumstråden? Då dyker det väl upp i din facebook ström att du gillar trådrubrik. Vet inte exakt hur det ser ut, eftersom jag inte är intresserad av att göra det själv. Någon som klickat på knappen kanske kan berätta? 😉
Quote from Elias Engqvist on 3 February 2011, 09:00Nej Bennu - alltra längst ner finns en facebook-logga - det är den det handlar om - jag har inget svar f.ö.
Nej Bennu - alltra längst ner finns en facebook-logga - det är den det handlar om - jag har inget svar f.ö.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:01Skulle tro att hon menar facebook-loggan allra längst ner bredvid twitter-loggan. Klickar man på den kommer man till en sida med intstruktioner hur man få sina träningspass att synas i live-feeden på facebook.
Skulle tro att hon menar facebook-loggan allra längst ner bredvid twitter-loggan. Klickar man på den kommer man till en sida med intstruktioner hur man få sina träningspass att synas i live-feeden på facebook.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:02Det är bara träningspassen som visas, och vad du själv kommenterar i dem
Det är bara träningspassen som visas, och vad du själv kommenterar i dem
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:03Du kommer till en instruktion för hur man ställer in Facebook att kommunicera med Funbeat. Jag tillhör dem som är måttligt roade av att se mina vänners träning på Facebook så jag utgår från att det svala intresset är ömsesidigt.
Edit: där var Henrik snab
Du kommer till en instruktion för hur man ställer in Facebook att kommunicera med Funbeat. Jag tillhör dem som är måttligt roade av att se mina vänners träning på Facebook så jag utgår från att det svala intresset är ömsesidigt.
Edit: där var Henrik snab
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:03Aha. Ok. Då blev det utrett. (t+)
Aha. Ok. Då blev det utrett. (t+)
Quote from Magnus Gelang on 3 February 2011, 09:39Ok, tack alla för svar.
Om man väljer att aktivera det,,,är det då en sån funktion som vänner kan välja bort att se sen? Ungefär som vissa facebook-spel, de kan jag ju välja att jag aldrig vill se, men youtube-länkar kan man ju inte välja bort utan att d
Ok, tack alla för svar.
Om man väljer att aktivera det,,,är det då en sån funktion som vänner kan välja bort att se sen? Ungefär som vissa facebook-spel, de kan jag ju välja att jag aldrig vill se, men youtube-länkar kan man ju inte välja bort utan att d
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:46Ja, jag har valt bort att i Facebook se Funbeat-applikationen
Ja, jag har valt bort att i Facebook se Funbeat-applikationen
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:48Så småningom kommer man kunna välja vilka träningspass man vill publicera på Facebook.
Så småningom kommer man kunna välja vilka träningspass man vill publicera på Facebook.