Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:51Åh, vad bra Olle! Just det har jag tänkt på vore kul!
Åh, vad bra Olle! Just det har jag tänkt på vore kul!
Quote from Elias Engqvist on 3 February 2011, 10:05Bra Olle, jag tänkte just att det vore bra alldeles nyss 🙂
Bra Olle, jag tänkte just att det vore bra alldeles nyss 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 10:41Jaaaaaa! Underbart. Jag har nog en del "vänner" som fullkomligt hatar att se all min träning och framförallt rehab som ibland har gjorts flera gånger om dagen...
Jaaaaaa! Underbart. Jag har nog en del "vänner" som fullkomligt hatar att se all min träning och framförallt rehab som ibland har gjorts flera gånger om dagen...
Quote from Rasmus Olsson on 3 February 2011, 11:02Effektivt sätt att ge dåligt samvete till andra.
Effektivt sätt att ge dåligt samvete till andra.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 11:17Tack Olle, den funktionen ser jag också framemot.
Tack Olle, den funktionen ser jag också framemot.
Quote from Magnus Gelang on 3 February 2011, 11:59Kanon, tack för svar 🙂
Kanon, tack för svar 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 12:48+1 Bruse, det måste väl vara den största anledningen
+1 Bruse, det måste väl vara den största anledningen
Quote from Magnus Gelang on 3 February 2011, 12:57Men vad händer om jag klickar där nu? Kommer Funbeat rapa ur sig all träning som finns bakåt eller blir det bara från nu och framåt?
Men vad händer om jag klickar där nu? Kommer Funbeat rapa ur sig all träning som finns bakåt eller blir det bara från nu och framåt?
Quote from Elias Engqvist on 3 February 2011, 13:03Bara kommande träningar
Bara kommande träningar
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:11Att ge andra dåligt samvete är väl den enda verkligt godkända anledningen att träna?
Att ge andra dåligt samvete är väl den enda verkligt godkända anledningen att träna?