Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Under de närmsta timmarna blir version 3.0.1 av iPhone-appen tillgänglig i AppStore. Den innehåller ett antal buggfixar, förbättringar och justeringar.

En sak som inte han komma med är följande: Om man spelar in pass med skärmen släckt så finns en liten

Det vore bra om det stod någon tids-stämpel på såna här nyheter - det står i nyheten "de närmsta timmarna" - vilka kan de vara undrar man då!?!?

Om man stå i grupp kan man ser detta tråd skapades 95min sen

Iaf kl 18:09 fick jag den nya app 😉

Inte helt genomtestad?

Dagens långintervallpass visar att allt inkl pausjoggen gick i 4:00-tempo. Längden & tiden för resp repetition är korrekt men tempo bli ändå 4:00-tempo...

Behöv visst en buggfix...

Saknar appen på finska AppStore. Vi är många i Finland som har svenska som modersmål. Tidigare kom jag åt svenska AppStore, men det funkar inte nu.

Hann inte kolla in v3.0, men nu när jag tittar på mina gamla pass så har alla jämna minuter som tempo, typ 6:00 per km. Även när man kollar etapperna så ligger alla på 5:00, 6:00 osv

På min också. 10km på 56:53 men 5:00min/km tempo...

Ni lagt till stigning men appen räkna inte ut det själva?!?

Jag hitta inte start nedräkning inställning

Hur ska man välja musik? När jag klicka på välj så lämna jag appen.

Kan man bara komma åt den nya appen via svenska itunes? Jag är på Nya Zealand och använde den tidigare verisionen här, men kan nu inte komma åt den nya?

Jag väntar med spänning på Andriod-appen. Ska bli kul att testa.

Instämmer med föregående kommentar gällande Appen i Finland. Vore kul att få appen i Finland också