Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Provade nya appen idag men den kraschade...igen. tredje gången av 8 löpningar sedan nya appen kom.

Har en iPhone 5S, iOS 8.0.3. Funbeat version 3.0.2 och Polar H7 pulsband. Hade ingen musik igång. Låste inte skärmen under passet.

Olle: Tack för svar!

Hur höjer jag rösten till max (utan att höja musiken till max)? Jag har kollat under "inställningar" men hittade inte någon sådan option.

Toppen om ni gör så att musiken sänks rejält när rösten pratar!

Har testat högkontrastläget m

Hej

Jag skulle gärna vilja kunna tagga vänner som man tränade tillsammans med. Då slipper även kompisen att skriva in passet.

Vill också gärna kunna ta bort fält vid manuell registrering.

Tack för ordet.

Micke K: Jag har mailat lite frågor till dig, kolla gärna din mail.

Martin: När du öppnat inspelningssidan så kan du höja rösten genom att använda vanliga volymknapparna. (Eventuellt måste du stänga av musiken först)

Patrik W: Du kan ta bort fält genom

Olle: Jag mailade dig alla uppgifterna igår. Hoppas de hjälper!

Provade att regga löppass med nya appen för första gången igår. Tyvärr mättes sträckan mycket felaktigt! Jag sprang en löprunda som jag är van vid som är 13,5 km. Funbeat mätte upp den till 14,35 km. Parallellt på telefonen körde jag Endomondo som mätte u

Birdie: Hur har du mätt sträckan till att börja med (dvs hur vet du vad som är korrekt sträcka)?

Har appen Auto Pause? Är ju inge kul att få med stoppen vid rödlysen i träningen...

Nu har inte jag läst alla inlägg om 3,0,1 - men är det fler än jag som har problem med att stoppa en runda när man är klar...?? Jag trycker febrilt på stopp men tiden bara rullar vidare

Ja jag har samma problem men inte varje gång.

Jag brukar titta på tiden och sedan ta bort de extra 5-10s från siste etapp och total tid