Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Utskrift av tempot: Det är förstås en ny bugg att utskriften av tempo blir felaktig. Obs att allt lagras korrekt i passet och att inspelningen blir rätt, det är bara utskiften som har blivit fel. Vi kommer att skynda på en uppdatering som inkluderar en lö

Jättetråkigt att den togs bort för oss som ej bor i Sverige. Ej heller är den nya appen tillgänglig för oss utanför Sverige.

Jag har inte hittat någon inställning för autopaus om man underskrider en viss hastighet/tempo. Skulle gärna se att den funktionen läggs in i nästa uppdatering. 🙂

Tempot stämmer inte :/ det är för mig det viktigaste av allt! Dessutom vore en tempokalkulator skitbra som funktion i appen, tex om man undrar vilken sluttid man har som mål på intervallpassen, om varje 400 m ska springas i 4:10 min/km. En kalkylator som

Lotta: Tempot visas fel i 3.0.1. Men det beräknas rätt (om det nu är en tröst). Vi har en uppdatering hos Apple som vi inväntar godkännande på, så den finns för nedladdning inom några dagar.

Har funktionen som gör att Iphonen vibrerar till varje kilometer glömts bort eller hittar jag bara inte inställningarna???

Min telefon låser sig fortfarande efter sista uppdaten.
Idag så hade den återskapat runda som flera gånger innan, synd att ingen info finns med.
Jag vill ha tillbaka den gamla appen som fungerade problemfritt.

Roger: Jag har mailat dig lite frågor. Kolla gärna!

Jag har version 3.0.2.

Löpning.

Jag upplever det som att röstcoachen Malin blivit svagare i volymen jämfört med musiken jag lyssnar på. Innan "dimmades" musiken ner vid varje kilometer och jag hörde vad hon sa, är den fina featuren borta eller är det j

Martin: Vi kommer att lösa detta med att rösten hörs lite svagt i en kommande version. Obs att du kanske inte har höjt rösten till max, så det går kanske att få den lite bättre redan nu (vi kommer dock att göra så att musiken sänks en aning när rösten pra