Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Något konstigt med delningen tror jag. Har försökt dela rapporten 2 ggr på FB samt fått meddelande om att det gick igenom men inget dyker upp på FB:

Johan: Har du dubbelkollat under din profil-sida på Facebook? Ofta/st dyker inte delningen upp i ens egen feed.

(t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (Alla tummar jag har)
Premium känns rätt så klart för att stödja finfin utveckling! Och bra att man kan dölja stjärnan om man vill det.

@Olle, nej den finns inte där heller. Provade 2 ggr men kollar i kväll om det är någon iställning på FB

Snygg analysfunktion!

Med tanke på hur mycket man hänger här och hur mycket bra hjälp man får i forumen är premium kostnaden en struntsumma. Glad att kunna stödja fortsatt utveckling. Bra jobbat Olle & co!

Håller med föregående talare 🙂

en önskan angående sin kalenderfunktion är att kunna välja "visa alla passs UTAN kommentarer/noteringar" tex som jag skriver noteringar för varje pass jag gör, men sedan vill titta över en överblick över min kalender och vill då slippa se mina noteringar

Som andra redan ha skrivit, men de tåls säkert upprepas.

Så mycket tid som man hänger här, bidrar jag gärna för att göra denna site ännu bättre! (t+) för gott arbete och med förhoppningar att utvecklingsteamet kommer med ännu flera fina funktioner o egen

@Olle, för din info så fick jag ta bort kopplingen till FB och sedan koppla den igen, då fungerade det.