Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har du verkligen registrerat att du använt din utrustning?
Jag ser inte det - jag kollade i din kalender och hittade ingen använd utrustning! Jag gör en likadan graf med mina data - och det fungerar!

Edit: Gaah!

fast det är väl bra att det är ett val man kan göra?
Det finns kanske nån som vill se reklamen men vara premiemedlem av andra skäl!

Absolut! Fast man kunde ha haft boxen urcheckad efter att man betalat och kanske info om att man kunde checka i den om man ville se den ändå? Eller vad vet jag? Alla sätt är bra utom de dåliga. ;P

Information om hur man får dit/bort reklamen hade varit trevligt. Information är alltid trevligt.

Som tur är finns det medlemmar som informerar, men det hade varit trevligt att få den informationen av Funbeat redan när jag betalade...

För mig försvann i alla fall reklamen direkt när jag blev Premium. Den nämnda inställningen är också av.
Det ända stället den hängde kvar en stund var i appen, men det bara för att ajfånen inte hade nätverkskontakt, så det fanns ingen möjlighet för den at

Så reklamen försvinner per automatik för vissa men inte alla?

Intressant...

det kan var så enkel som Olle gjorde ingen ändring till inställning i början och efter en del har klågat här har de ändrat det till automatik ändring

En liten fundering bara. Jag kan tycka att badgarna är en smula plottriga och störande. Det var redan innan en rejält fet ram runt alla bilder, som nu verkar ha blivit ännu fetare på en del ställen för att klämma in badgen.

Man hade inte kunnat nöja sig

Yes. Håller med!

Eller skita i bakgrundsplattan och låta bilden fylla ut hela ramen och ändå sätta badgen i hörnet.