Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

+1 på Elins förslag

Men då kommer den att skymma ganska mycket.

Ja jag vet inte, jag vill inte ha den alls. Hade jag köpt premiun hade jag valt att dölja den. Tycker bara att bilderna är plottriga som de är redan utan badge.

Jag tycker det verkar som fler och fler tar bort den.

Självklart ska annonserna försvinna automatiskt när man blir premium. Anledningen till att detta inte skett för ett fåtal är en bugg och har att göra med vad som skedde innan den skarpa lanseringen. Jag ber förstås om ursäkt för den missen!

Jag måste säga att jag inte bryr mig ett dugg om den sitter där eller inte...
Däremot hade det varit kul om man kunde klicka på bilden och få en lite större bild! (Visst var det så förr?)

Hur gör man för att få rabatten på Addnature och Runnersstore om man är premiummedlem?

Använd länken till "Premium-partners" längst ner på sidan. När du surfar till partnerbutikerna via partner-länkarna får du din rabatt.

Angående bagden och dess vara eller icke-vara. Om man gjorde en "guldram" (d.v.s. ändrade färgen runt bilden) för premium-medlemmar och lät övriga vara vita, skulle det lösa problemet?

Edit: Ok. Jag är trött. Jag erkänner. Det var ju Fredriks idé. Sorry.

En undran bara:
Jag slantade in en årsprenumeration nyss och där kunde man välja bort automatisk förnyelse. Jag vill ju ha koll på när det är dags att betala nästa gång (om ett år) Men det stod "du har avslutat prenumerationen" så jag blev lite orolig att