Quote from Guest on 23 June 2009, 17:05Som bekant så utvecklas FunBeat hela tiden och nya möjligheter tillkommer ständigt. Men ändå är det omöjligt att tillgodose alla önskemål som finns. Därför erbjuds från och med nu ett s.k. API (Application Programming Interface) till FunBeat. Primärt är d
Som bekant så utvecklas FunBeat hela tiden och nya möjligheter tillkommer ständigt. Men ändå är det omöjligt att tillgodose alla önskemål som finns. Därför erbjuds från och med nu ett s.k. API (Application Programming Interface) till FunBeat. Primärt är d
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 17:15Coolt!
Coolt!
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 18:14Ja. Coolt =)
Undrar också om det kommer att vara möjligt att läsa av sin funbeatkalender ifrån en extern applikation som t.ex. google calendar via ical eller liknande?
Då skulle man inte behöva att dubbelt bokföra sina pass =)
mvh
Marcus
Ja. Coolt =)
Undrar också om det kommer att vara möjligt att läsa av sin funbeatkalender ifrån en extern applikation som t.ex. google calendar via ical eller liknande?
Då skulle man inte behöva att dubbelt bokföra sina pass =)
mvh
Marcus
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 18:50Kan man med andra ord hoppas på någon iPhone kunnig träningsnarkoman som fixar en iPhone application.... nice
Kan man med andra ord hoppas på någon iPhone kunnig träningsnarkoman som fixar en iPhone application.... nice
Quote from Bertil Nolheim on 23 June 2009, 20:04Funbeat-pluginen till Sporttracks var inte dum. Har redan provat 🙂
Funbeat-pluginen till Sporttracks var inte dum. Har redan provat 🙂
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 20:13Även om det inte är för oss dödliga så hade det varit kul med en liten text som berättar vad i helskotta det är för något komplicerat som du ligger tiden på Olle istället för att lösa mindre saker.
Även om det inte är för oss dödliga så hade det varit kul med en liten text som berättar vad i helskotta det är för något komplicerat som du ligger tiden på Olle istället för att lösa mindre saker.
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 20:29Vad menar du Johan?
Vad menar du Johan?
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 20:33Spännande! Semestern och pappaledigheten är räddad!
Spännande! Semestern och pappaledigheten är räddad!
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 20:34Jag fattar inte ett endaste dugg vad man skall ha API till? Vad är det??? Hur används det med funbeat????
Det är svårt att säga om det kan vara en bra sak om man inte vet vad det är. Söka google för att få veta det, ja det kan man. Men Olle kan också skr
Jag fattar inte ett endaste dugg vad man skall ha API till? Vad är det??? Hur används det med funbeat????
Det är svårt att säga om det kan vara en bra sak om man inte vet vad det är. Söka google för att få veta det, ja det kan man. Men Olle kan också skr
Quote from Rasmus Olsson on 23 June 2009, 20:39Ståpäls!
Jag älskar API:er, mest avgudar jag Google Maps API.
Ståpäls!
Jag älskar API:er, mest avgudar jag Google Maps API.