Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 22:09Kult!
Da skal jeg jammen se om jeg kan programmere noen stand- alone applikasjon som kan legge inn trening for det har jeg savnet mange ganger!
Fin mulighet for å øve på å programmere til min iPhone også!
Kult!
Da skal jeg jammen se om jeg kan programmere noen stand- alone applikasjon som kan legge inn trening for det har jeg savnet mange ganger!
Fin mulighet for å øve på å programmere til min iPhone også!
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 22:24Anne mari ..., Ja för ordet vad i helskotta och truddelut måste ju vara negativt laddade.
Peter, ja jag såg det.
Anne mari ..., Ja för ordet vad i helskotta och truddelut måste ju vara negativt laddade.
Peter, ja jag såg det.
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 22:27Eh, va?
"Så kanske man inte tycker att han lägger onödig tid på avancerat när man själv tycker att det finns mindre avancerade saker att fixa eller lägga till på Funbeat."
Vem är "man" och vad menar du? Är det ironi? Jag fattar den inte i så fall.
Eh, va?
"Så kanske man inte tycker att han lägger onödig tid på avancerat när man själv tycker att det finns mindre avancerade saker att fixa eller lägga till på Funbeat."
Vem är "man" och vad menar du? Är det ironi? Jag fattar den inte i så fall.
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 22:38Ann-mari...,
Meningen skrev för att förklara för dig varför man undrar över vad API är för något. Så man kan ta ställning till det. Du skrev: "Vad menar du Johan?" Man får tycka saker är onödiga. När man efterfrågat andra saker under längre period. Det de
Ann-mari...,
Meningen skrev för att förklara för dig varför man undrar över vad API är för något. Så man kan ta ställning till det. Du skrev: "Vad menar du Johan?" Man får tycka saker är onödiga. När man efterfrågat andra saker under längre period. Det de
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 22:49Johan: Förstår man inte vad API är så behöver man inte använda det heller.
Olle gör detta gratis till oss alla och om han väljer att inte implementera de funktionerna som du vill ha utan de som han tycker är bäst så är det helt upp till honom, och om det
Johan: Förstår man inte vad API är så behöver man inte använda det heller.
Olle gör detta gratis till oss alla och om han väljer att inte implementera de funktionerna som du vill ha utan de som han tycker är bäst så är det helt upp till honom, och om det
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 22:53Eller lite respekt till oss odödliga med att skriva vad det är förnågot.
Jag har stor respekt för Olle, men du har ingen respekt för de som mig som vill veta vad det är för något. Fy skäms på dig! Det här med att Olle gör det gratis åt oss, så finansiera
Eller lite respekt till oss odödliga med att skriva vad det är förnågot.
Jag har stor respekt för Olle, men du har ingen respekt för de som mig som vill veta vad det är för något. Fy skäms på dig! Det här med att Olle gör det gratis åt oss, så finansiera
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 23:01Han skrev ju va det var, om du sen inte förstod det så kan man väl inte begära någon Dummie för allt som skrivs. Fattar du inte vad det är så är det inte troligt at du behöver använda det.
Ok, men du har tillgång till denna sida gratis så om denna site i
Han skrev ju va det var, om du sen inte förstod det så kan man väl inte begära någon Dummie för allt som skrivs. Fattar du inte vad det är så är det inte troligt at du behöver använda det.
Ok, men du har tillgång till denna sida gratis så om denna site i
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 23:05Ja! Efter efterfrågan från mig implementerade Olle förklaring! Då fick jag vad jag ville och var nöjdare. Det var väl inte så svårt? Och nu när jag förstått det så kan jag faktiskt tycka det är lite bra.
Editerat? ja jag brukar glömma att öppna svarsform
Ja! Efter efterfrågan från mig implementerade Olle förklaring! Då fick jag vad jag ville och var nöjdare. Det var väl inte så svårt? Och nu när jag förstått det så kan jag faktiskt tycka det är lite bra.
Editerat? ja jag brukar glömma att öppna svarsform
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 23:07Om man ändrar eller gör tillägg i sitt inlägg= Editerar
Om man ändrar eller gör tillägg i sitt inlägg= Editerar
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 23:09Ja fy på mig, jag borde skriva datum också, man måste ju vara perfekt och liksom göra rätt.
Ja fy på mig, jag borde skriva datum också, man måste ju vara perfekt och liksom göra rätt.