Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatFunBeat API
You need to log in to create posts and topics.

Coolt Olle! Även om jag inte kommer utnyttja det för att utveckla nåt, för det har jag inte kunskap till så hoppas jag kunna nyttja andras kunskapaer/program! 🙂

Stålande Olle. Inte för att jag har ont om utvecklingsprojekt men jag ska slänga ett öga på det här så snart jag får tid. Det går nog att hitta användningsområden till det här. (t+)

Håller med Johan. Ordvalet var inte det bästa men jag misstänker att hade jag stått mitt framför honom när han uttalade sig skulle han har sagt "vad i helskotte.." med höjde ögonbryn och grottmänniska liknande ansiktsuttryck som skrek "Fattar Nada - Hjälp

Gazzah, jovisst är det så att FunBeat redan kan läsa in träningar från GPS-klockor, men i sport Tracks kan man ju dessutom lägga till träningar manuellt eller importera från andra källor än exempelvis GPS-klockor. Och dessa träningar kan man nu på ett smi

I sports track skall det vad jag har hört dessutom att smidigt korrigera läsfel samt korrigera höjddata utifrån kartuppgifter så att datan som sedan överförs till funbeat är mer korrekt.

Det är vad jag har läst mig till i alla fall =)

mvh
Marcus

Coolt 🙂
Nu fick jag en ide till att göra en dykloggbok som sparar data här på funbeat 🙂 Hoppas att det regnar på semestern så jag kan sitta inne framför datorn 😉

Hoppas du inte har semester samtidigt som jag, jag vill ha sol!

Jonas: Tack för förklaringen

Anders: Det blir Djupkurvor istället för höjdkurvor då! 😉

cooooolt!!! Nu börjar sajten nå världsklass! Bara måste spana in vad som är exponerat via API:et och göra lite skojjiga exempel (så fort jag får möjlighet att sätta mig ner framför en dator och inte behöver läsa funbeatnyheter via mobilen)

Får man skjuta in ett önskemål för framtiden? Isåfall: REST-iga API:er så man slipper WS-* stacken. Tack, tack!