Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatFunBeat API
You need to log in to create posts and topics.

Funbeat blir bara bättre och bättre 🙂

Håller helt med =) Jag har bara varit medlem i några veckor så tom. jag som inte har något vidare perspektiv över sidans utveckling märker av att det går framåt.

Det skulle vara riktigt grymt om man kunde plocka ut topplistan för en grupp och placera den på en annan hemsida.

Vi är många i samma orienteringsklubb som använder oss av Funbeat och det vore grymt med staplarna där på vår sida för att peppa folk.

/o

Kudos!

Jag är heller inte insatt i allt datasnack om API m.m. men så mycket har jag förstått att vad API möjliggör för denna klick användare som förstår sig på det är bra mycket mer värt än att "fixa småfel" (vilka nu det skulle va?).

Själv är jag helnöjd med s

Det är lite mer än en liten klick som får användning av API:et. Den klick av användare som kan/vill utveckla något kan göra det och det de gör kommer komma de andra till nytta. Tex inläsning av polars pulsklocka, eller kanske en mobilapplikation mm.

Gillar mycket att det har kommit ett API. Nu är det bara att vänta på att mera av funktionaliteten kommer till API:et.

En tanke skulle ju vara att det finns en gemensam sida där man kan lägga upp och hitta de olika applikationerna som är gjorda med API:e

Okay Johan, ersätter "en klick" med "en blaffa" istället. 😉

Jag reggar ingen träning här på Funbeat eftersom jag tycker att det saknas bra analysverktyg. Det går ju inte att jämföra Funbeat i det fallet med tillexempel en sida som runsaturday.com eller ett program som Sporttracks.

Men med en API så öppnas ju mång

@Anders *:
http://developer.garmin.com/web-device/garmin-communicator-plugin/
Ännu en API!