Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 23:45Funbeat blir bara bättre och bättre 🙂
Funbeat blir bara bättre och bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 23:46Håller helt med =) Jag har bara varit medlem i några veckor så tom. jag som inte har något vidare perspektiv över sidans utveckling märker av att det går framåt.
Håller helt med =) Jag har bara varit medlem i några veckor så tom. jag som inte har något vidare perspektiv över sidans utveckling märker av att det går framåt.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 14:56Det skulle vara riktigt grymt om man kunde plocka ut topplistan för en grupp och placera den på en annan hemsida.
Vi är många i samma orienteringsklubb som använder oss av Funbeat och det vore grymt med staplarna där på vår sida för att peppa folk.
/o
Det skulle vara riktigt grymt om man kunde plocka ut topplistan för en grupp och placera den på en annan hemsida.
Vi är många i samma orienteringsklubb som använder oss av Funbeat och det vore grymt med staplarna där på vår sida för att peppa folk.
/o
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 18:17Kudos!
Kudos!
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 17:04Jag är heller inte insatt i allt datasnack om API m.m. men så mycket har jag förstått att vad API möjliggör för denna klick användare som förstår sig på det är bra mycket mer värt än att "fixa småfel" (vilka nu det skulle va?).
Själv är jag helnöjd med s
Jag är heller inte insatt i allt datasnack om API m.m. men så mycket har jag förstått att vad API möjliggör för denna klick användare som förstår sig på det är bra mycket mer värt än att "fixa småfel" (vilka nu det skulle va?).
Själv är jag helnöjd med s
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 06:55Det är lite mer än en liten klick som får användning av API:et. Den klick av användare som kan/vill utveckla något kan göra det och det de gör kommer komma de andra till nytta. Tex inläsning av polars pulsklocka, eller kanske en mobilapplikation mm.
Det är lite mer än en liten klick som får användning av API:et. Den klick av användare som kan/vill utveckla något kan göra det och det de gör kommer komma de andra till nytta. Tex inläsning av polars pulsklocka, eller kanske en mobilapplikation mm.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 06:56Gillar mycket att det har kommit ett API. Nu är det bara att vänta på att mera av funktionaliteten kommer till API:et.
En tanke skulle ju vara att det finns en gemensam sida där man kan lägga upp och hitta de olika applikationerna som är gjorda med API:e
Gillar mycket att det har kommit ett API. Nu är det bara att vänta på att mera av funktionaliteten kommer till API:et.
En tanke skulle ju vara att det finns en gemensam sida där man kan lägga upp och hitta de olika applikationerna som är gjorda med API:e
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 12:16Okay Johan, ersätter "en klick" med "en blaffa" istället. 😉
Okay Johan, ersätter "en klick" med "en blaffa" istället. 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 20:30Jag reggar ingen träning här på Funbeat eftersom jag tycker att det saknas bra analysverktyg. Det går ju inte att jämföra Funbeat i det fallet med tillexempel en sida som runsaturday.com eller ett program som Sporttracks.
Men med en API så öppnas ju mång
Jag reggar ingen träning här på Funbeat eftersom jag tycker att det saknas bra analysverktyg. Det går ju inte att jämföra Funbeat i det fallet med tillexempel en sida som runsaturday.com eller ett program som Sporttracks.
Men med en API så öppnas ju mång
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 20:45@Anders *:
http://developer.garmin.com/web-device/garmin-communicator-plugin/
Ännu en API!
@Anders *:
http://developer.garmin.com/web-device/garmin-communicator-plugin/
Ännu en API!