Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 10:49Datanörd som jag är tycker jag också detta är kul. Men eftersom jag kör min forerunner 205 och bara importerar så finns redan den funktionalitet jag behöver
Kunde dock inte låta bli att se att vissa av er skriver "en API".
Hos oss snackar vi alltid om "e
Datanörd som jag är tycker jag också detta är kul. Men eftersom jag kör min forerunner 205 och bara importerar så finns redan den funktionalitet jag behöver
Kunde dock inte låta bli att se att vissa av er skriver "en API".
Hos oss snackar vi alltid om "e
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2009, 10:54Jag noterade detsamma - jag har jobbat med api:er i mååååånga år och alla säger ett api - fast jag vågade inte anmärka för jag är så feg!
Jag noterade detsamma - jag har jobbat med api:er i mååååånga år och alla säger ett api - fast jag vågade inte anmärka för jag är så feg!
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 11:10Helt klart "ett", eftersom det heter "ett interface" (eller "ett gränssnitt" ).
Helt klart "ett", eftersom det heter "ett interface" (eller "ett gränssnitt" ).
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 12:27Ett klo i ögat på folk.
Ett klo i ögat på folk.
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 14:27En paraply? Ett paraply?
En paraply? Ett paraply?
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 14:31Absolut! SAOB online
"par¹aply?, n. (GOSSELMAN Col. 1: 184 (1830) osv.) l. (i södra o. västra Sv. vanl.) r. l. m. (JGOXENSTIERNA Dagb. 47 (1769) osv.); best. -et l. -t, ss. r. l. m. -n, äv. -en; pl. -er, ss. n. stundom -n (STRINDBERG Fjerd. 21 (1877), ÖS
Absolut! SAOB online
"par¹aply?, n. (GOSSELMAN Col. 1: 184 (1830) osv.) l. (i södra o. västra Sv. vanl.) r. l. m. (JGOXENSTIERNA Dagb. 47 (1769) osv.); best. -et l. -t, ss. r. l. m. -n, äv. -en; pl. -er, ss. n. stundom -n (STRINDBERG Fjerd. 21 (1877), ÖS
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 23:11Känns skönt ibland att vara helt neutral i någon fråga...;)
Känns skönt ibland att vara helt neutral i någon fråga...;)
Quote from Lena O on 3 July 2009, 01:13Är mest förvånad över att Christer inte vågade! (#)
Är mest förvånad över att Christer inte vågade! (#)
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 18:27Jag har lagt upp en FunBeat klient för Android telefoner på Android Market. En tidig version men är nån intresserad av att testa så är det fritt fram.
FunBeat API:et är ju lite begränsat så det enda man kan göra är att lägga till nya träningspass.
Har f
Jag har lagt upp en FunBeat klient för Android telefoner på Android Market. En tidig version men är nån intresserad av att testa så är det fritt fram.
FunBeat API:et är ju lite begränsat så det enda man kan göra är att lägga till nya träningspass.
Har f