Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 23:10Glöm inte att jag editerat, ändrat ett inlägg längre upp liksom.
Glöm inte att jag editerat, ändrat ett inlägg längre upp liksom.
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 23:12Jag fattar ff inte men det gör inget 🙂
Jag fattar ff inte men det gör inget 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 23 June 2009, 23:13Snälla! Johan och Pierre! Om ni nödvändigtsvis ska snacka privat kan ni väl göra det via privata meddelande i stället! 🙂
Jag tror faktiskt inte att det är så många fler som är intresserade av att lyssna
Snälla! Johan och Pierre! Om ni nödvändigtsvis ska snacka privat kan ni väl göra det via privata meddelande i stället! 🙂
Jag tror faktiskt inte att det är så många fler som är intresserade av att lyssna
Quote from Elias Engqvist on 23 June 2009, 23:20Det spelar inger roll Johan. Du ska inte sätta dig till doms över hur Olle prioriterar. Han gör precis som han vill och vi ska vara glada att han gör vad han gör. Du kan iofs fråga vad API är för nåt men attityden var fel!
Det spelar inger roll Johan. Du ska inte sätta dig till doms över hur Olle prioriterar. Han gör precis som han vill och vi ska vara glada att han gör vad han gör. Du kan iofs fråga vad API är för nåt men attityden var fel!
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 23:25Inget fel på attityden, som sagt. Vad i helskotta och troddelut behöver inte vara negativt laddad. Även om du använder det negativt.
Inget fel på attityden, som sagt. Vad i helskotta och troddelut behöver inte vara negativt laddad. Även om du använder det negativt.
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 23:29Förstår liksom inte vad ni tjafsar om.
Förstår liksom inte vad ni tjafsar om.
Quote from Elias Engqvist on 23 June 2009, 23:29Det är detta: "...berättar vad i helskotta det är för något komplicerat som du ligger tiden på Olle istället för att lösa mindre saker." som jag vänder mig mot!
Du har ingen som helst rätt att avgöra vad Olle ska lägga sin tid på. Det är jäkligt fel!
F.
Det är detta: "...berättar vad i helskotta det är för något komplicerat som du ligger tiden på Olle istället för att lösa mindre saker." som jag vänder mig mot!
Du har ingen som helst rätt att avgöra vad Olle ska lägga sin tid på. Det är jäkligt fel!
F.
Quote from Therese Woodhill on 23 June 2009, 23:36Fortfarande är inte orden vad i helskotta negativt laddade. Kom så skall du få se glimten i mina ögon och lära känna någon positiv person så kanske du märkar att världen inte är full av personer som är negativa. Och en positiv person får tycka negativa sa
Fortfarande är inte orden vad i helskotta negativt laddade. Kom så skall du få se glimten i mina ögon och lära känna någon positiv person så kanske du märkar att världen inte är full av personer som är negativa. Och en positiv person får tycka negativa sa
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 23:40Evely P.: Good point, jag har bara så svårt ibland att inte tjafsa då jag ser att någon blir illa behandlad, men jag respekterar din åsikt och slutar mitt tjafs 🙂
Evely P.: Good point, jag har bara så svårt ibland att inte tjafsa då jag ser att någon blir illa behandlad, men jag respekterar din åsikt och slutar mitt tjafs 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 23 June 2009, 23:53För allt i världen. Bry er inte om Evely nu. Det här var underhållande 🙂
För allt i världen. Bry er inte om Evely nu. Det här var underhållande 🙂