Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, vi kommer att lösa det på ett bättre sätt.

Tjolahopp!

Efter att ha ögnat igenom samtliga sidor har jag tillskansat mig många tips.
Hittar dock inga svar från Olle angående om det finns någon manual för appen.

Finns det kanske en wiki eller liknande?

Jag har använt appen ett tag nu på min SG S3 och tycker

Tyvärr finns ingen manual. Rapportera gärna till support@funbeat.se (som jag bland annat läser av).

Ok Olle, skall se om jag kan få fram det på bild sedan så postar jag det till support.

Det där med en manual kanske man kan ta tag i då när tid finnes. Jag får helt enkelt våga klicka runt lite mer så länge. 😀

- Kommer Funbeat att finnas tillgänglig för Android Wear?

Min tanke är att man kan använda Funbeat i sin Android wear klocka (de med inbyggd GPS + wifi/3g). Då behöver man inte synka alls....precis som med telefonen.

Fick en uppdatering (3.0.29.001) igår. Kul tänkte jag, det var länge sedan. Kanske det har blivit ordning nu!

När jag skulle spela in en runda så sade den något i stil med "Beta. Fungerar kanske inte så bra på vissa telefoner". Hm, det var ju knepigt att

Ganska precis tre år sedan appen släpptes och vad jag märkt har den aldrig fungerat under den tiden så det hade ju varit smått otroligt om just denna versionen började fungera.... 🙂
Men en dag kanske vi får säga som reklamen: Plötsligt händer det!!!

Är arbetet med android appen avslutat?

Köp pass, körkort, ID-kort, (interpassdocs@consultant.com)
Få Visa, Pass och Licens för USA, Storbritannien och Europa (interpassdocs@consultant.com)
Real Att få ett riktigt (äkta) pass, ID eller körkort eller något annat dokument är enkelt. Vi kan göra d