Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

När de slutat jobba så intensivt med den nya uppdateringen av appen?

Det är en gammal tradition på den här sidan att inte svara snabbt på användarnas frågor. Traditioner ska man hålla på så att folk inte känner sig välkomna men vi som varit här sen urmin

Skulle vilja få till kaloriförbrukningen också, är den på G ?

Tack för en toppen bra webbsida 🙂

Har kommit på att jag inte längre kan träna utan att ha någon liten gadget med mig. Så en liten, om än väldigt liten uppdatering skulle vara uppskattat.

Har du testat att ha ett hårspänne som gadget? Det fungerar nästan lika bra som funbeat-appen.

Nä, nu gick jag över gränsen. Appen funkar hyfsat men jag vill kunna lägga till UTRUSTNING. Jag har hört att det kommer att gå i kommande uppdatering.

Vore väldigt bra om det kom in stöd för ant+ också. I nuläget använder jag Garmin Fit appen istället och får sedan ladda ner från garminconnect för att kunna ladda upp på funbeat. Så pass omständigt att jag funderat på att sluta registrera cykel och löppa

Sen jag klippte av mitt långa hår har jag inte använt hårspänne. Fin marginal det där. Får inte blir för mycket prylar så att det blir tungt.
Men absolut, utrustning och pulsslag skulle vara uppskattat.

En annan sak...
Jag har fattat det som att det går

Ja just så händer för mig med med fördröjd start. Klar bugg men jag har inte orkat rapportera det. Har du?

Nä det har jag inte...var görs sådant?

info@funbeat.se

Tack...skickat in en liten rapport nu