Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

ska prova det

Installerade just denna på min HTC Desire Z, och upptäckte att den vid inloggning vägrar godta inmatning från det fysiska tangentbordet. Varje gång man skriver ett tecken flyttas fokus från inmatningsfältet.

Den är ju tyvärr totalt värdelös på Android. Har tidigare haft stora problem, den har inte reggat osv o nu fungerar den inte alls!!

Jag hade jättemycket problem med appen på min gamla Samsung Galaxy S. Bytt nu till S3:an istället och det fungerar klockrent. Kanske dags för en ny telefon? Alltid trevligt med lite ny elektronik.

Prova att lägga till ett pass manuellt, ett där du vill sätta en snittpuls på 160bpm eller ännu värre t.ex. 500kcal, helt ogörligt i androidappen, hoppas att den kommer upp till version 1.0 snart och då blir lika enkel som den för iOS.
På tal om det så ka

Jag har appen på följande androider: HTC WildfireS, HTC Desire, HTC Desire HD och Samsung S2 - samtliga med senaste officielt supportade OS och firmware. Appen funkar på samtliga dessa.

Däremot vill jag inte använda orden "utan problem", eftersom appen

Mikael,

"tempo fem minuter och ett sekund per minut..."

Önskar jag kunde hålla det tempot, då skulle ju passen bli snabbt avklarade!

Ojdå, Där blev det visst fel! "Per varv" eller "per km" tror jag appen säger. Tjatig i kubik är den i alla fall.

När min GPS var trasig en vecka i somras testade jag lite att springa med mobil och med Funbeat App. Nu provade jag att inte springa med hörlurar, för det gör jag ju inte i vanliga fall och musik upplever jag mest som störande när jag tränar. För mig känd

Tack så mycket! Har laddat hem den och gillar den 🙂 Använder den dock inte som GPS då jag föredrar min forerunner 305 för det.
En sak jag däremot gärna skulle vilja ha i appen är en kalenderöversikt liknande den som finns här på sidan. Dvs att man ser he