Quote from Lena O on 1 June 2012, 09:13Här: http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=116116
😉
Här: http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=116116
😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 10:49😀
😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 21:31Har testat två ggr nu under två pass på ca 10.5 km och fått km tider hela vägen men sen inte kunnat stoppa tiden, hittar helt enkelt inte tillbaka till start och stop menyn utan att starta upp en ny runda! Med IPhone appen har det funkat klockrent
Har testat två ggr nu under två pass på ca 10.5 km och fått km tider hela vägen men sen inte kunnat stoppa tiden, hittar helt enkelt inte tillbaka till start och stop menyn utan att starta upp en ny runda! Med IPhone appen har det funkat klockrent
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 19:24Har använt funbeatappen till att spela in cykelrundor flera gånger nu och den har fungerat perfekt för mig till skillnad mot cykelappen som jag bara lyckats att få att fungera en enda gång (hittar inte GPS signalerna). Bra komplement eftersom cykeldatorn
Har använt funbeatappen till att spela in cykelrundor flera gånger nu och den har fungerat perfekt för mig till skillnad mot cykelappen som jag bara lyckats att få att fungera en enda gång (hittar inte GPS signalerna). Bra komplement eftersom cykeldatorn
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 15:04Xperia Mini Pro; appen spelar inte längre in GPS-data (vid "Spela in pass"). Misstänker att något inte längre funkar sedan telefonens uppdatering till ICS (Android 4.0.4).
Hade ju varit fantastiskt om detta kunde funka igen...
Xperia Mini Pro; appen spelar inte längre in GPS-data (vid "Spela in pass"). Misstänker att något inte längre funkar sedan telefonens uppdatering till ICS (Android 4.0.4).
Hade ju varit fantastiskt om detta kunde funka igen...
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 16:25Förra i veckan i Grekland så slutade min GPS-klocka att fungera. Då provade jag Funbeat app på min Galaxy Nexus med ICS. Citat från dagboken:
kollade efter 1km och då var den med. Men när jag kom fram var allt borta och bara en dialog med "Okänt fel, för
Förra i veckan i Grekland så slutade min GPS-klocka att fungera. Då provade jag Funbeat app på min Galaxy Nexus med ICS. Citat från dagboken:
kollade efter 1km och då var den med. Men när jag kom fram var allt borta och bara en dialog med "Okänt fel, för
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 18:31Hoppas det hamnar rätt. Upptäckte idag att applikationen i mobilen började räkna kilometer efter 5 minuter och jag mätte den sträckan som är från mej till det stället den började räkna på idag. den sträckan mätte jag en annan dag och då vart den sträckan
Hoppas det hamnar rätt. Upptäckte idag att applikationen i mobilen började räkna kilometer efter 5 minuter och jag mätte den sträckan som är från mej till det stället den började räkna på idag. den sträckan mätte jag en annan dag och då vart den sträckan
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 09:53GPS-filtrering: Telefonen skickar signaler av varierande kvalitet (noggrannhet) till appen. Om man väljer en hög filtrering så ställer appen högre krav på vilka signaler som är värda att använda. En låg filtrering lagrar mer information, men riskerar att
GPS-filtrering: Telefonen skickar signaler av varierande kvalitet (noggrannhet) till appen. Om man väljer en hög filtrering så ställer appen högre krav på vilka signaler som är värda att använda. En låg filtrering lagrar mer information, men riskerar att
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 10:03Oki upptäckte även att applikationen i mobilen började registrera efter 5 minuter och då tappade den 0.5 km nån som vet varför?
Oki upptäckte även att applikationen i mobilen började registrera efter 5 minuter och då tappade den 0.5 km nån som vet varför?
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 10:12Om man börjar passet innan telefonen har fått tillräckligt bra kontakt med gps-signalerna, då riskerar man att få just det där problemet. Bästa tipset är att stå still någonstans med bra kontakt med himlen (bokstavligt talat alltså...). Invänta bra signal
Om man börjar passet innan telefonen har fått tillräckligt bra kontakt med gps-signalerna, då riskerar man att få just det där problemet. Bästa tipset är att stå still någonstans med bra kontakt med himlen (bokstavligt talat alltså...). Invänta bra signal