Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är det ingen som vet om/hur detta funkar??? 🙁

Jag missade din fråga men det låter alldeles för avancerat för att jag ska tro att det ska gå att utföra.

Bra fråga som jag inte vet svaret på. Om man inte får frågan via appen så borde man i alla fall få förslag på att slå ihop planerat med genomfört när man går in via ordinarie webgränssnitt. Varför inte göra ett test för att se om/hur det funkar?

Fråga från en telefon och GPS novis: kan appen hålla skärmlåset öppet? så man slipper låsa upp telefonene så fort man vill se hur långt/länge man sprungit.

vh Bengt

Jag kör med en app som heter "Screen On". Med den kan man ställa in att skärmlåset inte slås på när vissa appar är öppnade.

Tack, jag kollar efter den. En app för att kontrollera en annan app...

Bra app att kolla sin träning på, men jag använder den inte som GPS. Jag har en Garmin Forerunner 305 med puls och som håller strömmen bra, den är helt gjort för dessa "uppdrag". Dessutom är jag för rädd om mobilen för att springa med telefonen i skog och

Ja en tvåtimmarsrunda klarar inte min telefon av med funbeat-appen på. Troligtvis ingen annan liknande app heller.

Det som stör mig mest är att appen kraschar om jag använder google maps samtidigt. Google maps funkar heller inte om jag har funbeat-appen

Du får önska dig en Garmin 910xt i examenspresent. 😉

Önskade att jag fick nån examenspresent. Vart ansöker man om sånt?