Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu vet jag inte om det är rätt plats för denna synpunkt men jag kör på det ändå:
Testade nyligen en annan app, där man kan även kan låta den tracka kartan, dock så gör den det själv och typ endast via sateliterna verkar det som.
Tanken som koms på idag är

Android-appen kommer att vara gratis.

Kartfunktion med inläsning från GPS kommer också.

Jag önskar mig en Funbeat-app för Symbian. 🙂

"Kartfunktion med inläsning från GPS kommer också" har lovats ett tag men när? Ingen anledning alls att börja använda funbeat som träningsdagbok annars ju...

Nej, det är verkligen meningslöst att använda Funbeat så länge GPS-funktionen saknas i iPhoneappen 😉

Jag är hemskt ledsen att det har dragit ut på tiden så. Just nu beta-testas de allra sista funktionerna som tillkommer och appen skickas till Apple för godkännande under veckan. Därefter tar det upp till två veckor i värsta fall (beror på Apple...).

"Ingen anledning alls att börja använda funbeat som träningsdagbok annars ju." - Nä att tusentals använder funbeat som träningsdagbok är konstigt då det inte finns nån anledning!

För 10 år sen sa vi "finns du inte på internet, finns du inte". Numera säger vi "finns det inte en app för det, finns du inte". Jag finns inte...

Och vi har sagt i många år och säger fortfarande: har du inte reggat träningen på funbeat har den aldrig hänt! 😉

Tack för det Olle. (t+)
Jag sa ju inte att Funbeat var värdelöst precis men om den ska vara en bra konkurrent till andra träningsdagböcker å liknande behövs en bra gps-app. Och nu kommer det bli kanon. 😉