Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tråkigt, vill ha den till Droiden.

Jag önskar oxå att den kommer upp i Android! 🙂

Markerar nu som ointressant, det enda som händer är ju "jag vill ha den till android" "när kommer den till android?" Lite som en rastlös unge i baksätet, skaffa en iPhone och var glad 🙂 Det, min macbook och mina crafthanskar är mina bästa inköp någonsin

Det vore bra om du Olle sa nåt om Android så blir vissa personer kanske lite lugnade...

Men Android är ju ÖPPEN SÅS, det borde ju drälla av funbeat-appar nu.

Peter, Det nya funbeat-apiet är inte öppet så det går inte att göra så mycket ...

Jag har appen men använder den inte. Kanske för att det inte finns så många funktioner än? Saknar diskussionerna tex.. 🙂

Jag har en gammal iPhone 3G. I början fungerade Funbeat appen, men nu när jag testar så kan jag inte starta den. Det tar kanske 10s och sedan är jag tillbaka i OS igen. Har testat att starta om telefonen (ifall någon annan app skulle lida av minnesläcka)

Det är suveränt att det har gjorts en Funbeat-app. Jag har dock slutat använda den för den klarar inte av att hantera träningsutrustningen på ett bra sätt. Dels laddar den inte in den nya träningsutrustningen som jag har lagt till via en browser och dels

Mycket bra synpunkter! Detta skall åtgärdas till nästa version.

Tack!