Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 13:07Fredrick, Mimmi: Synd detta. Jag ska undersöka detta närmare.
Om du tycker att verkar behöva vänta ett dygn på att passet ska dyka upp här på sajten så har passet inte skickats till servern från telefonen ordentligt. Prova i så fall att stänga appen och
Fredrick, Mimmi: Synd detta. Jag ska undersöka detta närmare.
Om du tycker att verkar behöva vänta ett dygn på att passet ska dyka upp här på sajten så har passet inte skickats till servern från telefonen ordentligt. Prova i så fall att stänga appen och
Quote from Panama B on 3 November 2010, 18:24Nu verkar det inte gå att regga ett enkelt pass. Jag matar in
Datum
Tid
Aktivitet cyklingDen säger spara men det gör den inte. Samma problem igår
Nu verkar det inte gå att regga ett enkelt pass. Jag matar in
Datum
Tid
Aktivitet cykling
Den säger spara men det gör den inte. Samma problem igår
Quote from Panama B on 3 November 2010, 18:27Tog och dödade funbeat appen - dubbelklick - marker ta bort appen - startade om och då funkade det
Tog och dödade funbeat appen - dubbelklick - marker ta bort appen - startade om och då funkade det
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 15:51Olle Eriksson
Ditt tips om att starta om funkade perfekt, nu kom passet in på sidan direkt. Tack! Kan det ha att göra med att jag har iphone4 som gör att det krånglar på samma sätt som för mimmi?
Olle Eriksson
Ditt tips om att starta om funkade perfekt, nu kom passet in på sidan direkt. Tack! Kan det ha att göra med att jag har iphone4 som gör att det krånglar på samma sätt som för mimmi?
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 17:31Det krånglar för mig oxå ibland och jag har en 3GS, men kan ju vara nya versionen av operativet som har stöd för fler öppna program samtidigt...
Det krånglar för mig oxå ibland och jag har en 3GS, men kan ju vara nya versionen av operativet som har stöd för fler öppna program samtidigt...
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 20:13När kommer gps funktionen? Dröjer det lång tid så att man måste lägga pengar på någon annan app? Hoppas det blir en fin julklapp nu lagom till jul 🙂
När kommer gps funktionen? Dröjer det lång tid så att man måste lägga pengar på någon annan app? Hoppas det blir en fin julklapp nu lagom till jul 🙂
Quote from Emma Fredriksson on 14 November 2010, 22:34Du får vi hålla tummarna för oss med android också då...
Du får vi hålla tummarna för oss med android också då...
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 09:40Någon frågade förut varför man inte kunde ladda ner appen utanför Sverige. Den nya versionen 1.0.1 som kom häromdagen kan laddas ner över hela världen.
Någon frågade förut varför man inte kunde ladda ner appen utanför Sverige. Den nya versionen 1.0.1 som kom häromdagen kan laddas ner över hela världen.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 15:46La marke till det nar den slapptes och laddade ner direkt. Tack sa mycket Olle!
La marke till det nar den slapptes och laddade ner direkt. Tack sa mycket Olle!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 09:52Kommer man att kunna föra över sin löpträning till funbeat via Iphone Runkeeper eller dyl någon gång?
Kommer man att kunna föra över sin löpträning till funbeat via Iphone Runkeeper eller dyl någon gång?