Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredrick, Mimmi: Synd detta. Jag ska undersöka detta närmare.

Om du tycker att verkar behöva vänta ett dygn på att passet ska dyka upp här på sajten så har passet inte skickats till servern från telefonen ordentligt. Prova i så fall att stänga appen och

Nu verkar det inte gå att regga ett enkelt pass. Jag matar in

Datum
Tid
Aktivitet cykling

Den säger spara men det gör den inte. Samma problem igår

Tog och dödade funbeat appen - dubbelklick - marker ta bort appen - startade om och då funkade det

Olle Eriksson

Ditt tips om att starta om funkade perfekt, nu kom passet in på sidan direkt. Tack! Kan det ha att göra med att jag har iphone4 som gör att det krånglar på samma sätt som för mimmi?

Det krånglar för mig oxå ibland och jag har en 3GS, men kan ju vara nya versionen av operativet som har stöd för fler öppna program samtidigt...

När kommer gps funktionen? Dröjer det lång tid så att man måste lägga pengar på någon annan app? Hoppas det blir en fin julklapp nu lagom till jul 🙂

Du får vi hålla tummarna för oss med android också då...

Någon frågade förut varför man inte kunde ladda ner appen utanför Sverige. Den nya versionen 1.0.1 som kom häromdagen kan laddas ner över hela världen.

La marke till det nar den slapptes och laddade ner direkt. Tack sa mycket Olle!

Kommer man att kunna föra över sin löpträning till funbeat via Iphone Runkeeper eller dyl någon gång?