Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

(t+) IPhone appen vid gym träning var enormt bra och smidigt!!!!

Ja, när vi får android-appen kommer jag definitivt att börja använda funktionen "övningar" igen när jag gymmar.

Jag gillar appen, bra jobb 🙂 Tycker nästa uppdatering ska innehålla att man kan se sina inplanerade pass! vore assmidigt!

Jag kunde inte få den att registrera övningar offline när jag försökte (gymmet ligger i källare utan täckning). Men det finns det alltså andra som har gjort?

Japp för mig fungerade det

Den registrerar övningarna lokalt i maskinen om jag fattat rätt..vid Save skickas det

Stefan: Kan du beskriva i vilket skede som det inte fungerade? Gick det inte att mata in informationen, eller var det när du tryckte spara som något gick fel? Vad hände?

Olle: Jag provade igen i söndags. Nu har jag ju haft appen igång utanför gymet också. Men när jag drar igång den utan att telefonen har täckning så säger den direkt såhär:
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=3a2201070344Ae830

Klickar jag ok på den rutan

Stort tack Stefan! Nästa miniuppdatering kommer innehålla några fixar kring detta.

Det är du som skall tackas för all tid du lägger ner. 🙂

Mimmi Pigg
Jag har precis samma problem som dig. En annan sak jag tänkt på är att det verkar som att man måste vänta ett dygn innan man kan se sin träning på hemsidan.