Quote from Panama B on 17 October 2010, 12:26(t+) IPhone appen vid gym träning var enormt bra och smidigt!!!!
(t+) IPhone appen vid gym träning var enormt bra och smidigt!!!!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 16:36Ja, när vi får android-appen kommer jag definitivt att börja använda funktionen "övningar" igen när jag gymmar.
Ja, när vi får android-appen kommer jag definitivt att börja använda funktionen "övningar" igen när jag gymmar.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 20:35Jag gillar appen, bra jobb 🙂 Tycker nästa uppdatering ska innehålla att man kan se sina inplanerade pass! vore assmidigt!
Jag gillar appen, bra jobb 🙂 Tycker nästa uppdatering ska innehålla att man kan se sina inplanerade pass! vore assmidigt!
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 08:05Jag kunde inte få den att registrera övningar offline när jag försökte (gymmet ligger i källare utan täckning). Men det finns det alltså andra som har gjort?
Jag kunde inte få den att registrera övningar offline när jag försökte (gymmet ligger i källare utan täckning). Men det finns det alltså andra som har gjort?
Quote from Panama B on 31 October 2010, 08:39Japp för mig fungerade det
Den registrerar övningarna lokalt i maskinen om jag fattat rätt..vid Save skickas det
Japp för mig fungerade det
Den registrerar övningarna lokalt i maskinen om jag fattat rätt..vid Save skickas det
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 10:05Stefan: Kan du beskriva i vilket skede som det inte fungerade? Gick det inte att mata in informationen, eller var det när du tryckte spara som något gick fel? Vad hände?
Stefan: Kan du beskriva i vilket skede som det inte fungerade? Gick det inte att mata in informationen, eller var det när du tryckte spara som något gick fel? Vad hände?
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 07:12Olle: Jag provade igen i söndags. Nu har jag ju haft appen igång utanför gymet också. Men när jag drar igång den utan att telefonen har täckning så säger den direkt såhär:
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=3a2201070344Ae830Klickar jag ok på den rutan
Olle: Jag provade igen i söndags. Nu har jag ju haft appen igång utanför gymet också. Men när jag drar igång den utan att telefonen har täckning så säger den direkt såhär:
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=3a2201070344Ae830
Klickar jag ok på den rutan
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 08:17Stort tack Stefan! Nästa miniuppdatering kommer innehålla några fixar kring detta.
Stort tack Stefan! Nästa miniuppdatering kommer innehålla några fixar kring detta.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 08:23Det är du som skall tackas för all tid du lägger ner. 🙂
Det är du som skall tackas för all tid du lägger ner. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 11:23Mimmi Pigg
Jag har precis samma problem som dig. En annan sak jag tänkt på är att det verkar som att man måste vänta ett dygn innan man kan se sin träning på hemsidan.
Mimmi Pigg
Jag har precis samma problem som dig. En annan sak jag tänkt på är att det verkar som att man måste vänta ett dygn innan man kan se sin träning på hemsidan.