Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Olle skrev väl ovan att han vill vänta med det tills han ser om den här appen faller väl ut.

Det funbeat mobile som finns passar inte min wildfire pga upplösningen enligt de som utvecklat den. De har heller inte bestämt sig för om de vill lägga ner tid p

Är det ingen annan som har problem med "min träning" i appen?
När jag går in under fliken Min träning är det enda som kommer upp mitt namn och min bild, tomma "rader" och en plus uppe i hörnet för att lägga in nya pass. Om jag lägger in nya pass syns det

Jag fick lite udda i lördags. Matade in samma pass på olika sätt och såg det inte. Kollade på web:en och inget där heller(trodde det var strul med cachen) sen igår dök alla upp. Hm

För mig funkar det problemfritt

Olle vill ha buggrapporter via info@funbeat.se
Men det skadar väl aldrig att vi diskuterar dom, det kan ju vara handhavande fel.

Handhavande fel?!?!
- Spara
- Appen säger jag sparar vänta x sekunder

Testade med lite olika aktiviteter och om det berodde på att jag inte fyllt i alla fält men fann ingen lösning...

Jag saknar lite log möjlighet för debugging har sett det hos en del

Ok, det har nog nämnt tidigare men då mailar jag Olle!

Nu funkade det så det är inte så lätt att säga vad som blir fel. Vi antar SBS

En annan sak: Olle, om du ser det här, eller om nån annan vet - det står i beskrivningen av appen: "...passet sparas i telefonen och skickas senare."

Jag undrar - hur, när skickas det ifall man inte har täckning då det skrivs in?

Iom att man startar app

Underbart!! 🙂