Quote from Funbeat user on 10 October 2010, 14:16Olle skrev väl ovan att han vill vänta med det tills han ser om den här appen faller väl ut.
Det funbeat mobile som finns passar inte min wildfire pga upplösningen enligt de som utvecklat den. De har heller inte bestämt sig för om de vill lägga ner tid p
Olle skrev väl ovan att han vill vänta med det tills han ser om den här appen faller väl ut.
Det funbeat mobile som finns passar inte min wildfire pga upplösningen enligt de som utvecklat den. De har heller inte bestämt sig för om de vill lägga ner tid p
Quote from Linnea Persson on 11 October 2010, 07:44Är det ingen annan som har problem med "min träning" i appen?
När jag går in under fliken Min träning är det enda som kommer upp mitt namn och min bild, tomma "rader" och en plus uppe i hörnet för att lägga in nya pass. Om jag lägger in nya pass syns det
Är det ingen annan som har problem med "min träning" i appen?
När jag går in under fliken Min träning är det enda som kommer upp mitt namn och min bild, tomma "rader" och en plus uppe i hörnet för att lägga in nya pass. Om jag lägger in nya pass syns det
Quote from Panama B on 11 October 2010, 08:04Jag fick lite udda i lördags. Matade in samma pass på olika sätt och såg det inte. Kollade på web:en och inget där heller(trodde det var strul med cachen) sen igår dök alla upp. Hm
Jag fick lite udda i lördags. Matade in samma pass på olika sätt och såg det inte. Kollade på web:en och inget där heller(trodde det var strul med cachen) sen igår dök alla upp. Hm
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2010, 08:36För mig funkar det problemfritt
För mig funkar det problemfritt
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2010, 09:09Olle vill ha buggrapporter via info@funbeat.se
Men det skadar väl aldrig att vi diskuterar dom, det kan ju vara handhavande fel.
Olle vill ha buggrapporter via info@funbeat.se
Men det skadar väl aldrig att vi diskuterar dom, det kan ju vara handhavande fel.
Quote from Panama B on 11 October 2010, 09:47Handhavande fel?!?!
- Spara
- Appen säger jag sparar vänta x sekunderTestade med lite olika aktiviteter och om det berodde på att jag inte fyllt i alla fält men fann ingen lösning...
Jag saknar lite log möjlighet för debugging har sett det hos en del
Handhavande fel?!?!
- Spara
- Appen säger jag sparar vänta x sekunder
Testade med lite olika aktiviteter och om det berodde på att jag inte fyllt i alla fält men fann ingen lösning...
Jag saknar lite log möjlighet för debugging har sett det hos en del
Quote from Linnea Persson on 11 October 2010, 16:18Ok, det har nog nämnt tidigare men då mailar jag Olle!
Ok, det har nog nämnt tidigare men då mailar jag Olle!
Quote from Panama B on 11 October 2010, 17:26Nu funkade det så det är inte så lätt att säga vad som blir fel. Vi antar SBS
Nu funkade det så det är inte så lätt att säga vad som blir fel. Vi antar SBS
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2010, 17:54En annan sak: Olle, om du ser det här, eller om nån annan vet - det står i beskrivningen av appen: "...passet sparas i telefonen och skickas senare."
Jag undrar - hur, när skickas det ifall man inte har täckning då det skrivs in?
Iom att man startar app
En annan sak: Olle, om du ser det här, eller om nån annan vet - det står i beskrivningen av appen: "...passet sparas i telefonen och skickas senare."
Jag undrar - hur, när skickas det ifall man inte har täckning då det skrivs in?
Iom att man startar app
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 06:06Underbart!! 🙂
Underbart!! 🙂